|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
en samen met hen nog zo'n 59 anderen ...
|
|
||||
|
||||
Vandaag de eerste kennismaking met ons standje, op de stand schitterd de wagen van Maarten en consorten.
Over de rest van de show kunnen we nog weinig zeggen, er was nog niet veel aanwezig.............zal morgen wel komen. 6 DTM bakken stonden er wel al.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Is er iemand die vanuit Hasselt vertrekt of Hasselt gaat passeren.
Ik heb hier nog 400 flyers liggen (model rallysprint maar in A5 formaat), en het zou zonde zijn deze niet te gebruiken. Ik zelf kan niet naar de MECC (inventaris). |
|
||||
|
||||
Quote:
Rrubinio, check PM.
|
||||
|
||||
gisteren ons funcupje op de stand van de paddock gaat zetten
wel een mooie stand van DTM in opbouw gezien: de drie merken zijn vertegenwoordigd ook astromega ziet er goed uit met f3000en formule renaults, voor de rest zou de dubois er ook nog naartoe gaan, naar ik heb horen zeggen, en er is een speciale zaal waar men shows gaat geven, maar wat die precies inhouden is nog was nog niet duidelijk, iets met dtm wagens, formulewagens, rally enz. ook topwagens van hetWK rally zullen aanwezig zijn er is ook een moto gedeelte te zien, alle formule 1 wagens ed
|
||||
|
||||
vwalla ik zal den boel daar ies gaan inspecteren zie ... ik vertrek nu .... en ben heel het weekend te vinden op de depaddock stand.
Uitgezonderd de ogenblikken dat ik de rest van de beurs ben gaan bezichtigen natuurlijk ... I don't wanna miss the show
|
||||
|
||||
Quote:
SPAMMEN Sorry voor het offtopic gaan
|
||||
|
||||
the mods are still here
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
*KUCH* ZELFS nog nen administrator...
Don't push it...
|
||||
|
||||
Vandaag dus eens een kijkje gaan nemen.
Doordat ik verkeerd gereden en al goed op weg naar Aken was, moest ik m'n bezoek wel fel inkorten. Het viel wel mee, al zal je hard je best moeten doen om er eens bij te gaan zitten in de paddock-stand . Werner, Bart, airco en Marshal zullen de boel in elk geval wel in goede banen leiden. Heb ook m'n fleece gekregen. Er stonden wel wat auto's en wat ook goed meeviel : bijzonder weinig volk, zodat het nergens drummen was. Je had zeeën van ruimte. Ben een tijdje blijven staan bij een stand met foto's en tweedehands tijdschriften (van Engelsen denk ik). Voor de rest snel overal een rondgekeken en het was weer tijd om te vertrekken. Snel nog dag gaan zeggen tegen de paddock-vertegenwoordigers. De Porsche van ad stond er wel wat verloren bij vond ik. Daarna nog even bij Stefan Sigwarth langsgeweest, na vrij lang zoeken en hem gezegd dat hij de groeten had van Werner en morgen zeker eens moest langsgaan bij de paddock.
|
||||
|
||||
Ben vandaag dus ook langsgeweest.
Live action arena is dik in orde. (oa. burn outs van DTM!!) Paddock stand natuurlijk nog veel beter in orde dankzij Werner, airco, Marshal en ...natuurlijk Maarten! Het is wel een stuk kleiner dan Hasselt (misschien niet helemaal kwa absolute oppervlakte, maar ik was er sneller rond), maar géén tuning zàààlig |
|
||||
|
||||
de Action show van Zaterdag avond.............een blamage, tikt het verslag maandag wel uit.
Organisatie, schaam u voor de slechte controle over uw "show-coureurs" !
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 19-01-2003 at 01:33. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|