|
|
|||
|
|||
Oproep voor de eigenaar van de Yaris.
Als je nu eens zegt wat de prijs is, en iedereen op het forum die zin heeft doet mee een duitje in de zak ( bv. 50 euro ) dan kunnen we misschien de wagen kopen, hem in de kleuren steken van Depaddock en hem verhuren aan hij of zij die er eens mee wil rijden. Misschien een dom idee maar 200 x 50 euro moet in de buurt komen voor de aankoop + onderdelen. Iemand intresse ? |
|
|||
|
|||
Idee is zeker ni slecht Driesco, alleen wie gaat het noodzakelijke onderhoud en service doen als iemand hem wil huren voor bev. een donderdagmiddagtraining in Zolder?
|
|
|||
|
|||
Daar kunnen we altijd over praten indien meerderen intresse hebben.
|
|
||||
|
||||
Interesse is er zeker, alleen: wat als dat ding bijeengedrukt wordt door één of andere pipo?
Lijkt mij mbt eigendomsrechten ook geen gemakkelijke zaak... Maar is inderdaad (voluit geschreven ) de moeite waard om eens verder naar te informeren! |
|
||||
|
||||
Driesco iemand die een auto huurt wil meestal wel zelf zijn sponsors eropzetten (zie bijvoorbeeld nr. 8 in Belcar). Ik denk dat we hier niet 200 mensen zullen vinden om 50 euro te sponsoren... Maar in wezen is het natuurlijk een fijn idee...
|
|||
|
|||
Ga je een sponsor zoeken voor 50 euro.
Misschien leuker om een sponsor te zoeken voor het gehele bedrag en dan een bijdrage te leveren als je wil meerijden of zelf rijden. Misschien even vragen aan autosport.be of hij een raming wil maken wt een seizoen zou kosten indien je geen races rijdt, maar enkel gebruikt donderdag om te trainen. Slijtage banden, benzineverbruik, verzekering, remblokken, enz.. Volgens mij toch te doen en daar blijf ik bij. Een superfuif met 500 man en de Yaris is eigendom van Depaddock. |
|
||||
|
||||
Zit wel iets in. We hebben trouwens al een wettelijke basis aangezien we een vzw zijn...
|
|
|||
|
|||
prijs
De wagen is te koop voor 9500euro incl:inschrijving laatste 4 wedstrijden
|
|
|||
|
|||
Zou niet echt voorstander zijn om er wedstrijden mee te rijden, allé, ik althans zou dat toch nie doen. Daar denk ik dat het financieel net iets te veel gaat worden.
Misschien effe vragen of dat BTW in is, dan kunnen jullie daar ook nog de BTW van recupereren. Misschien een combinatie van Speedlovers.com kleuren en Depaddock ? Zo hebben we tenminste een wagen in elke Cup ( behalve den Belcar natuurlijk ) |
|
||||
|
||||
Goed idee Driesco. Om er mee te gaan racen zal misschien wat te kostelijk worden, maar de wagen gaan verhuren tijdens donderdagtrainingen zou wel een goed initiatief kunnen zijn.
Ik ga deze thread zeker blijven volgen over het verdere verloop. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|