![]() |
|
|
||||
|
||||
Daar worden jullie toch even stil van eh
![]() ![]() Een primeur voor Depaddock, Belcar,... Hopelijk zijn jullie nu voor een tijdje gerustgesteld ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Maaruh, Belcar 2004.............qua diversiteit aan wagens gaan we toch heel wat lekkers zien. Kwantiteit zal wellicht iets kleiner zijn maar als dat visueel gecompenseerd wordt ben ik weer tevreden ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Een kleine up-date. Volgend jaar zetten we voorlopig maar 1 wagen in en dit voor Dekeersmaecker- Smets. Omwille van budgetredenen wordt er op dit moment met de tweede wagen geen Belcar gereden. Alles wordt in het werk gesteld om met deze wagen aan de start van de 24u van Francorchamps te staan.
|
|
||||
|
||||
wat lezen we op autosport.be
"G&A van Guino Kenis komt hier samen met Patrick Smets ervaring opdoen alvorens deze laatste samen met De Keersmaecker het Belcarseizoen aanvangt in de dikke BMW GTR V8." dat is een verrassing.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Dus alsnog een bom van een V8 aan de start !
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Deze thread nog eens even bovenhalen. Ik heb de kit gezien en ik kan jullie garanderen dat de auto's een echte DTM look zullen hebben.
![]() |
|
||||
|
||||
De eerste foto's van de M3 DTM-look van G&A Racing zijn te vinden op onze website !
www.GnA-racing.be |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Knappe wagen
ik kijk er al naar uit om dat beestje aan het werk te zien ![]() t zal zeker een sterke concurrent worden voor een aantal porsches biturbo
|
||||
|
||||
Degene die twijfelden of het wel een DTM ging zijn worden nu toch wel even de mond gesnoerd. Ehhe
![]() |
|
||||
|
||||
Prachtig !
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|