![]() |
|
|
||||
|
||||
Net terug van Zolder.
Mooi Belcar-volk aanwezig: de SRT-Corvette (in een schitterend blauwe livery), de Hart-Viper, de Stealth, de Ultima van Theuws, de Daikin-Mini, de Audi TT (met inderdaad een geslaagde DTM-look), de Volvo, de Saab (die met verbrede wielkassen en een achtervleugel er eindelijk een beetje als een racewagen begint uit te zien), de Seat, de MSE-Mondeo, de silhouette-Mondeo, Porsches van o.a. AD Sport, RTM en PSI en een reeks BMW's. Ook enkele opvallende afwezigen : Geen GLPK, Geen Qvick-Ultima, geen Nederlandse Marcossen. En er zijn ook nog zekerheden in het leven. De Deti-Mercedes was er en stond weer mooi te blinken met mechanische pech. Ook Ceusters-Metior waren er met hun Porsche 996. Zij reden wel, maar zijn nog steeds even langzaam als met de beruchte "blauwe 45" 993. ![]() Last edited by Baron; 25-03-2004 at 19:39. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook wa foto's on line gezet.
SILVER BULLET |
|
|||
|
|||
zie de viper van Hart en Hezemans, alleen Hart was er zeker?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Mike heeft ook gereden ja, althans ik zag zijn helm dus neem aan dat hij em op had en niet Hart
![]() |
|
||||
|
||||
Op www.belgiracing.be staan ook wat foto's van de pressday.
|
|
||||
|
||||
Ultima van Qvick was er wel, een Stealth heb k niet gezien....
|
||||
|
||||
Was dat geen Panoz?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de Viper van US Carworld dan blijkbaar weer niet gezien. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
my bad!
k heb de stealth en de Ultima door elkaar gehaald
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
De silhouette waar KS vandaag mee reed was er een van Lupant voor de BTCS. De wagen zoals gezien vrijdag zal pas komende donderdag uitrijden. Dus geen twee BMW's voor KS in silhouette.
|
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|