|
|
||||
|
||||
mss ni echt exotisch ma toch...
k rij al enkele dagen rond in een Volvo S80 D5 (van den baas)
|
|||
|
|||
van den baas ?? je vriendin ???
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
moet je ze eens NIET uitbalanceren zijn ze na 2000 km al weg :P tot op de canvas
anders eens slicks proberen :P |
|
|||
|
|||
Ik heb een MAYBACK (of hoe ze da ook weer schrijven) gezien
Deze had zelfs een chauffeur bij die de deur open deed voor een hele jonge dame Mvg |
|
||||
|
||||
Ik werk in onze winkel op da Amerikalei in Antwerpen, en hier rijdt regelmatig één of andere exoot voorbij. De balans van gisteren en vandaag:
- Bentley Continental GT (Donkerblauw) - Porsche 911 996 Turbo (Zwart) - Porsche 911 996 Carrera 4 Coupé (Zwart) - Ferrari 355 GTS (Zwart) - Ferrari 360 Spider (Zwart met prachtig rood interieur) - Ferrari 612 Scaglietti (Zilvergrijs) - BMW M3 E46 Cabriolet (Zwart) - Rolls Royce Silver Spur (Zwart) - Mercedes-Benz SL500 (Zilvergrijs) - Audi TT 3.2 V6 (Rood - Niet echt een exoot, maar nog niet veel gezien "in't wild") - Audi S3 (Zwart) - Saab 9³ Viggen (Knalgeel én met Nederlands kenteken) - General Dynamics F-16 van de Belgische luchtmacht (Kwam net overgevlogen, maar niet OP de leien ) Dit zijn dan nog enkel de wagens die ik te zien krijg als ik in de etalage bezig ben of buiten een sigaretje ga roken! Als ik klanten bedien kan ik natuurlijk niet naar buiten kijken. De kleuren van de Antwerpse exoten zijn wel aan de saaie kant.
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2 Last edited by Rohrl-fan; 28-06-2005 at 16:01. |
|
||||
|
||||
Gisteren op de E40 nog eens een Continental GT gezien. In de file kan je dan wat langer "loeren". Blijft een mooi masjien.
@Thomas, Maybach |
|
||||
|
||||
Zondag op E40:
Ferrari 550 Marenello Ferrari Testarossa Ferrari 348 Porsche 911 cabrio Allemaal op hetzelfde tijdstip, zigzaggend van de ene rijstrook naar de andere.
|
||||
|
||||
Quote:
Als ikzelf bij Bentley een modelleke mag kiezen zou ik voor de Arnage gaan. Wat een beest!
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Een uurtje geleden op de E40 een Ferrari F355 Berlinetta.
In de file ging hij zelfs opzij om een motorijder door te laten...
|
||||
|
||||
Speciaal voor Raceboy:
een Jetta Mk1 verlaagd met uitgerolde wielkasten, brede velgen en banden, een finishvlag op zijn dak en in champagnekleur
|
||||
|
||||
Vanaf woensdag tot zaterdag op de zuiderleien in Antwerpen:
- Maserati Quattroporte (Vorig model -> Donkergrijs en heel smerig) - Maserati Quattroporte (Huidig model -> Blauwgrijs) - Maserari 3200GT (Donkerblauw -> wagen van klant) - Porsche 911 996 C4S (Donkergrijs) - Porsche Cayenne S (Donkerblauw) - Aston Martin DB9 (Bordeaux) - Mercedes-Benz SL350 (Zilvergrijs) - Ferrari 348 TS (Rood) En dan nog in de kempen (regio Geel - Turnhout) - BMW M5 (Zwart Nieuw model -> Naar't schijnt demo van G&A motoren) - Mercedes-Benz E55 AMG Break (Zilvergrijs met CD-platen: Prins Laurent? Reed in elk geval als een gek! ) - Porsche 911 996 GT3RS (Wit/Rood -> staat in showroom van de locale Porsche-dealer )
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Gisterenmiddag file in een tunnel, en naast ons een 350Z. Prachtige akoestiek.
|