|
|
||||
|
||||
Quote:
Jawadde!!! Daarnet onderweg tussen Antwerpen en Geel nog door een X5 4.8 voorbij gegaan.
|
||||
|
||||
Deze morgen rond 1 uur een Aston Martin DB5
|
||||
|
||||
in denemarken een DB9, in duitsland de nodige merc, audi's en golfkes R32, VR6 etc
1 Golf1 Pirelli Edition en een sub impreza WRX in holland
|
|||
|
|||
kijk iedere dag tegen mijn kart aan telt dat ook ??:P
|
|
||||
|
||||
Quote:
Alfa Romeo 147 1.9jtd 3-deurs Fantastische wagen! Er is maar 1 ding mis mee: 't is geen GTA! En dan heb ik mijn Integra ook natuurlijk! Nee, effe serieus: Dit weekend heb ik nog eens één van mijn favoriete Alfa's ooit mogen aanschouwen: de SZ! Ieder zijn mening, maar ik vind deze brok agressie een prachtig ontwerp (van Alfa zelf trouwens!). Hij was natuurlijk in het traditionele Alfa-rood, maar ik geloof dat Zagato er zelf ééntje heeft (gehad) in zwart. Voor mij die graag! De SZ haalt trouwens meer G's in de bochten dan een Ferrari 360!
|
|||
|
|||
de neus heefd iets weg van een bmw 1 serie!
vind hem echter niet zo mooi :$ ieder zijn smaak ?? |
|
|||
|
|||
Zo'n Alfa stond dit weekend in de Paddock vanhet Circuit van Zolder.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
En de neus is toch heel verschillend van een BMW 1. En natuurlijk ben ik als alfisti een grote fan van dit model meer pictures op deze site: http://home.wxs.nl/~evdbeek/szowner1.html |
|
|||
|
|||
ik zie het jaah is idd andersom :P
|
|
||||
|
||||
Gisterennamiddag op de E40 (Aalst) een Paarse BMW M6.
Deze morgen op de Brusselse Ring een Audi S4 Avant
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
heb ik nog NOOIT van gehoord |
|
||||
|
||||
Quote:
Bron: www.autokiste.de
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2 Last edited by Rohrl-fan; 06-07-2005 at 13:04. |
|
|||
|
|||
wist niet eens als die bestond :$:P
is wel een mooie wagen ! |
|
|||
|
|||
Deze wagen stond volgens mij tijdens de Spa Euro Race voor de cateringtent van GLPK Racing. Knappe wagen hoor!
Mvg |
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
|
|