|
|
||||
|
||||
Maandag ook een Porsche Cayenne gezien de ze aan het wegtakelen waren
In dezelfde straat stonden er trouwens nog 4
|
||||
|
||||
gisteren een maserati 3200 gt en een cadillac xlr gezien
|
|
||||
|
||||
Een par minuutjes geleden passeerden hier 2 extreem exclusieve Audi's die ik jullie zeker niet wou onthouden. Het gaat hier over 2 gepantserde A8's van de federale politie. Het was voor mij de eerste keer dat ik ze zelf zag, maar ze hebben er dan ook maar een paar van die wagens rondbollen.
Ik heb er ineens de technische fiche bijgevoegd. Klik hier! bron: www.fedpol.be Het is in alle geval wel wat anders dan een combi, hé!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
In Hasselt een Morgan Aero 8 met luxemburgse platen gezien en gisterenavond hadden we een gesprek met onze aannemer en de contactpersoon voor ons, vorige keer had de contactpersoon een oude Audi 80 bij, deze keer zijn vrije tijd wagen, een witte bmw met een m logo in. Ik vroeg hem of het een M5 was en hij antwoordde: "jaja, een M5 uit 1980 met 286 paarden!!!" Auto zag er echt nog goed voor die leeftijd
Op de site www.exoticspotter.com staan ook veel foto's van mensen die exotica's tegen komen op de gewone baan. Je kan er zelf ook foto's heen mailen en dan kijken zij of die online wordt gezet of niet. Foto's van op circuits ofzo tellen niet mee. Op die site ben ik trouwens ook deze link tegen gekomen http://givemealook.com/ipw-web/gallery/Speedracer38 en die jong heeft een paar heel ferme foto's getrokken. Last edited by Snelle Japie; 21-07-2005 at 00:26. |
|
|||
|
|||
Na 3 dagen Londen (do-vr-za). Veel gestapt en weinig metro genomen...
Bentley Continental GT (meerdere) Ford GT40 (zalig geluid) Lamborghini Gallardo Ferrari 328 GTS (of iets dergelijks) Aston Martin DB9 Porche Cayenne Turbo (rijden daar rond alsof het niks is...) Enz... |
|
||||
|
||||
deze ochtend eentje gezien, die hier niet al te vaak de revue passeert: een BMW Z8 zilverkleurig in Zaventem
|
|
||||
|
||||
Overlaatst in Blankenberge een Morgan over den dijk zien rijden.
En in Rhodos reden afgelopen week ook enkele exoten rond: twee Hummers gezien, en ook nog een Mercedes S500 Carlsson.
|
||||
|
||||
Toen ik vanmorgen naar mijn werk wandelde (jaja, geen files voor mij! ) reed er een oude Mercedes voorbij. Ik schat vroege jaren '50, iets ouder dan de eerste SL.
|
||||
|
||||
Daarstraks een gele Lotus Esprit gespot, gevolgd door een Porsche 911 GT2, donkergrijs. Beide op de ring van Brugge.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een paar dagen geleden in Viversel een auto zien rijden waarvan het logo een T was met aan de onderzijde van de T een pijlvorm. Ik zag h'm even in een flits, leek me een zeer sportieve auto. Weet iemand welk merk dit is?
|
|
||||
|
||||
Vorig weekend een geimporteerde Infinity G35, op wielbasis van 350Z, best wel sjieke auto.
Jochen |
|
||||
|
||||
Quote:
Iets anders, het hoort niet helemaal thuis in dit topic (hoewel, hij stond niet in de paddock... ), maar in Francorchamps stond er dit weekend een splinternieuwe Aston V8 op Engelse platen vlak aan de ingang van "La Source". Zeer mooi! Mijn nieuwe favoriete wagen van't moment (ipv de DB9, Aston is goed bezig in mijn ogen!).
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|