|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik ben onlangs ook een antiek vleugeldeuren geval tegengekomen.
Best wel een knappe verschijning. Kwam hem de eerste maal tegen in tegengestelde richting in het pikdonker toen ik in het midden van een smal straatje wandelde Op mijn homepage www.nurburgring.be vind je meer fotos van deze wagen in de Isdera gallery. Jochie |
|
||||
|
||||
Quote:
Bron: www.prova.de
|
||||
|
||||
Quote:
Raar dat ik die hier nog nooit gespot heb, kzal wat meer moeten buitenkomen ik verbaas er mij iedere dag weer om hoeveel X5's ik zie rijden als ik van mechelen naar bonheiden cruise!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Binnenkort in mijn garage:
Porsche 944S2 Targa (bj. 1990) 3.0l, 4-cilinder in lijn, 16V De Selespeed is dus verkocht. Zullen dus in de toekomst wat meer met het Yariske T-Sport gaan bollen, want ik ga zuinig zijn met de Porsche |
|
||||
|
||||
ik heb 2 dagen geleden een mustang cabrio gezien het nieuwste model.. was wel sjiek
ook overlaatst nog een hummer gezien.. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb gisteren 5 Hummers gezien (3 gele, een zwarten en een witten) En een perfecte Jeep Wagonneer
|
||||
|
||||
Vanmorgen toen ik naar mijn winkeltje stapte stond er een Volvo P1800ES (De shooting Brake) op de Leien geparkeerd. Donkergroen op Nederlands kenteken. Leuk karretje!
Bron: pascalpierart.free.fr
|
||||
|
||||
Afgelopen week nog een Mercedes SL 'Pagode' gezien op de E40 - cruisend met de kap open. Mooi is dat.
|
|
||||
|
||||
Een Hummer, is dat tegenwoordig gratis ofzo?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Een paar dagen geleden een Wiesmann Roadster in Turnhout zien rondrijden
|
||||
|
||||
Quote:
Voor mij was de week ook wel goed. Woensdag een schitterende Z8, zilver met rood interieur, een Maserati Quattroporte van't vorig model gisteren en daarnet reed er nog een zwarte SL55 AMG voorbij. Dat geluid alleen al is de prijs van't karretje waard...
|
||||
|
||||
Niet meteen moeders mooiste, maar dit gele ding passeerde afgelopen vrijdag mijn lodderig oog: een Matra 530. Toch wel een beetje een exootje.
Matra's behoren echter tot de categorie "alledaagse voertuigen" , er staat immers elke ochtend een zilvergrijze Murena te blinken in Bonheiden, in afwachting van volledige restauratie. Die ziet er toch al wat beter uit, mijn gedacht |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|