|
|
||||
|
||||
Afgelopen week nog een Renault R5 alpine turbo gezien. Prachtig wagentje, met heel wat power onder de kap. je zag het niet langs buiten maar de eigenaar vertelde me dat de kas behoorlijk rot was (misschien vlug wat plamuur en overspoten). Hij had echter nog een gewone R5 staan en ging alles overbouwen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat doe jij in nederland? Er waren zeker geen grenscontroles
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Gekke dingen voor een maandag: een rode Opel GT (die met de kikkerogen), een VW Phaeton (niet meteen een beauty, maar 't is nog nieuw hé), een Austin Mini Clubman Estate (wie herinnert zich dat nog, begin '70) en een immer bekorende MGB (blauw).
De zwarte Honda NSX ga ik niet meer vermelden, die zie ik elke ochtend. Jammer dat ik van die Clubman geen foto kan posten, ik weet gewoon niet hoe je dat doet. Een mens kan niet overal verstand van hebben hé jan |
|
||||
|
||||
Gisteren aan de raceauto gaan werken,piloot zijn nieuwe "speelgoed" is ondertussen ook in orde gesteld....nl een Caterham Super Seven,moter: Opel 2.0 16v met droogcarter,2 dubbele Weber carbu's....218pk voor 550kg,Intrax regelbare schokdempers,kleine 13 inch velgen,zalig om daar mee te rijden!!!Gaat ongelofelijk hard,en net een cart om te rijden.
|
|
||||
|
||||
Vorig weekend (14 september) een "Nash Frazer" of Frazer-Nash gezien, en er ook in gezeten. Ik heb er foto's van gepakt! Het zou er eentje van 1934 zijn, en zo zijn er 2 in België. De eigenaar woont bij mij in 't straat.
Last edited by Rallyloverke; 18-09-2002 at 14:03. |
|
||||
|
||||
Vooral niet verhuizen Johan
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
effe terug op topic: vandaag een porsche of 10 gezien
|
||||
|
||||
Alle 10 op de personeelsparking van het Imeldaziekenhuis zeker
Vandaag tot dusver twee extremen: een SL 500 (het kostte mij 10 km om mij ervan te vergewissen dat het geen SL 55 AMG was, gelukkig hebben de 6 auto's die mij scheidden van deze mooie cabrio zichzelf geëlimineerd dmv hun richtingskeuze) en een knaloranje (inmiddels glansloze) Wartburg. jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Vandaag een echte rariteit gezien:
ne DACIA GTI |
|
||||
|
||||
Is dat geen "Oostblokauto" (Roemeens misschien) ?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Waren dat geen Fiat clone's...?
|