![]() |
|
|
|||
|
|||
prachtig gewoon
misschien een klein ietsje, je hebt het zelf al aangegeven, de breedte van de lasnaden. Het springt op dit moment wel in het oog, waarschijnlijk als het model volledig gemonteerd is zal dat wel meevallen. Maar euh, blijft zeer sjiek gedaan met die verschillende lagen, zou het zelf zo niet kunnen doen ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ja inderdaad, ze zijn wat breed uitgevallen. Misschien ga ik hier nog wat aan doen, maar ben dan bang dat ik ze verknoei...
Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de rest ... mooi werk!
|
|||
|
|||
eigenlijk zijn ze misschien niet te breed, maar eerder te afgelijnd
wat je misschien kan doen is het volgende: je neemt terug een stukje tape ter breedte van de huidige lasnaden maar ipv het volledig vast te plakken laat je aan beide zijden een hoekje omhoog staan. Zodanig dus dat de tape eigenlijk in een U vorm is geplakt. Daarna spuit je hierover met de airbrush. Normaal gezien ![]() Heb het ergens gelezen op het WWW, maar zelf ook nog niet getest, maar het lijkt mij wel doenbaar. Misschien eens testen op iets rond eerst of wachten tot het volgende model want ik kan je dilemma wel begrijpen ![]()
|
||||
|
||||
Na lang niets meer gedaan te hebben (druk met de nieuwe woonst en de nieuwe hond) heb toch nog een update.
Het voorste deel, waar ook de teller opkomt (de naam ken ik echt niet :?) Volgens mij is het iets om lucht door te laten stromen voor een of andere koeling omdat dit stuk met de airbox verbonden is. Wazige foto maar ik kreeg hem echt niet beter. Dan is de achterbrug ook klaar. Ik heb het achterste spatbord in 2 lagen blanke lak gespoten en gepolijst. Zo was de achterbrug eerst En zo is hij nu. Het deel waar het zadel op moest komen had ook wat carbon nodig. De plaatsen waar de voetsteuntjes moeten komen om precies te zijn. Dat kan je hier zien, het is dat onderste deel in carbon dus ![]() Deze decals moeten nu nog goed drogen en dan is dit deel ook klaar voor zijn blanke lak. Daarna moet ik boven het carbon nog even met X-18 schilderen. Dan nog een paar dryfit foto's. De foto's zijn altijd van dezelfde kant getrokken. Dit is niet om de fouten aan de andere kant te verbergen hoor ![]() Hier zie je dat het voorste tanndwiel van de ketting is uitgeboord voor meer ralisme. Dit heb ik ook bij het achterste tandwiel gedaan. De benzinetank is al blank gelakt en gepolijst, het zadeldeel nog niet zoals ik al zei. Vandaar dat er wat glansverschil inzit. Op sommige foto's is ook te zien dat er op één darm maar een spanringetje zit i.p.v. 2. Deze is eraf gevallen. De BMF kleefde precies niet meer goed, deze moet ik er dus nog opnieuw opmaken. Intussen is de achterbrug ook al aan het kader gevoegd. Laat de commentaren/suggesties maar komen. Tom Last edited by Tom21; 20-08-2006 at 19:46. |
|
||||
|
||||
Dat is ne ferme brommer aan het worden.
![]() Breng hem ook maar mee als we naar KMK gaan op 17-9. ![]()
|
||||
|
||||
Zozo...ik heb het wat druk gehad de laatste tijd en niet veel bouwtijd over. Maar de duc is wel (voor zover ik kan) klaar. Hier zijn wat foto's van de duc.
Alle kabeltjes die je hier aantreft zijn zelfgemaakt en staan niet aangegeven in de bouwhandleiding. Goede referentiefoto's zijn wel een must! Hopelijk vinden jullie het wat... Tom |
|
||||
|
||||
knap, veel details en mooie bestikkering
|
|
||||
|
||||
Vanaf hier: geen commentaar, behalve dan dat het resultaat er zeer zeker mag zijn. Knap!
Laat de volgende maar gerust komen! ![]()
|
|