Quote:
Originally Posted by Dominique
Ik weet niet of wij het over dezelfde rally hebben, maar ik heb het over Ieper, uitvoering 2006. Ik heb nooit een verkeerschaos gezien, gedurende de hele periode van de rally niet. Op spectakelpunten (jump te Westouter - KP14) heb ik slechts +- 250 man gezien. Vrijdag om 1 uur 's nachts werd de muziek in de tent tegenover het podium afgezet, en op zaterdagnacht was er op de grote markt ook al niet veel volk meer te bespeuren.
Behalve dan rond de stand van Loix, waar enkele die-hards (mezelf incluis) voor de ambiance hebben gezorgd. Da's waar.
Om maar te zeggen dat het grote publiek niet aanwezig was. Ik vind het jammer voor de mensen van de organisatie dat het vele werk slechts "enkele" duizenden toeschouwers oplevert. Want wees eerlijk: de toestanden van een jaar of 10-15 geleden gaan we waarschijnlijk niet meer terugzien, ondanks een heel sterke affiche. En dat heeft niet veel met de prijs te maken.
Ik heb een fijn weekend gehad, waarvoor dank aan al de mensen -op of naast het circuit- die dit mogelijk hebben gemaakt.
|
Ik heb zelf nooit de "betere"/"gouden" jaren meegemaakt dat de publiek opkomst blijkbaar écht massaal was... Maar volgens mij toont dit dan toch wel aan dat de dure totaal prijs van een weekendje Ypres rally z'n weerslag geeft in het aantal toeschouwers...
Let wel, de verkeers chaos (wat dan soms een échte chaos was) was steeds vlak bij de proeven zelf...
Quote:
Originally Posted by kyosti
hebben we allen een  prachtige rally  gezien, nietwaar???
|
Zonder twijfel is dit een fijt!