![]() |
|
|
||||
|
||||
heb je veel aan de paddock ?? of is dat meer zoals bij dtm races waar er meer te zien is in de paddock, dan langs de rest van het circuit ??
en met een gewoon ticket, mag je daar mee het hele circuit rond kijken ?? of is dat met tribunes ? oohja nog een vraag, die tickets kan je daar zelf kopen ? |
|
|||
|
|||
tickets kan je ook aan de baan kopen, zijn ze volgens mij 10 euro duurder dan de voorverkoop.
Paddock is interessant als je eens achter de schermen wilt kijken, als je puur voor het racen komt kan je waarschijnlijk beter gewoon de baan rondlopen. En uit m'n hoofd waren de tribunes nog eens extra te betalen (maar dat weet ik niet zeker). |
|
||||
|
||||
Ik zou Paddock kaart toch kopen. Zeker als de wedstrijd 24u duurt - In de 24u paddock is toch altijd wat ambiance.
|
||||
|
||||
Tijdens de nacht geraak je makkelijk zonder controles in de paddock. Tijdens de dag is het daar veel te druk. Weggegooid geld dus.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Met de paddock heb ik geen ervaring tijdens de 24Hr, nog niet geweest, weet dus ook niet of het zijn geld waard is..
|
|||
|
|||
Indien je RACB Racefan bent krijg je een paddockkaart gratis bij de aankoop van een inkomkaart.
|
|
||||
|
||||
Quote:
In Francorchamps is naast het circuit zeker meer dan genoeg te zien. In de paddock is natuurlijk wel een kleine meerwaarde, maar om daar €20 aan te geven? In de boxen of bij de pitstops zelf kan je toch niet gaan kijken (tenzij je iemand kent) en buvettes zijn er buiten de paddock ook. Waarvoor betaal je dan €20 extra? Om de trucks eens te aanschouwen? Te zien hoe de nieuwe banden worden opgelegd? (Bandenleveranciers stonden vorig jaar zelfs buiten de paddock.) Enfin, van mij mag iedereen zeker eens een kijkje komen nemen. Autosport moet namelijk nog veel korter naar de echte liefhebber gebracht worden volgens mij! Maar, zoals eerder gezegd, kom liever diep in de nacht. Op zaterdagavond is het zo al zo druk in de paddock. En wij moeten ook nog om banden en benzine!
|
||||
|
||||
Wat tribunes betreft, dat is naar het schijnt idd droevig gesteld in Spa! En niet alleen tribunes, overal staan ze met het handje open! :-s
|
||||
|
||||
De tribunes worden wel vernieuwd volgend jaar.
En dit jaar kan je de GT3 wagens gaan bekijken in de paddock! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
En de mooiste tribune waar ik mijn jonge billetjes ooit heb op mogen zetten hebben ze gewoon gesloopt om vip-tenten te kunnen zetten. Heel eenvoudig, betonnen blok, geen zitjes, niets hout, gewoon puur beton en toch meer dan genoeg: wat mis ik dat gevaarte langs de Raidillon van waarop je alles kon zien wat je maar kon wensen!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben aanwezig voor autosport.be van donderdag tot zondag. Heb nog een slaapplaats kunnen vinden in Spa City. (Voor de Lausitzring nog altijd niks gevonden :s).
De donderdag ga ik wat rondneuzen, want 't zijn dan vooral oefensessies. Vanaf 17 uur ben ik dan op post om de kwali van de Britse F3 en de night practice van de FIA GT te volgen. |
|
||||
|
||||
Ik ben aanwezig/én werken voor Renault Sport (WSbR 3.5) - Belgian Racing - Renaud Kuppens van donderdag tot zondag.
|
||||
|
||||
Ik zal er dit jaar niet bij zijn, met veeeeeeeeeel pijn in het hart en een serieus dubbel gevoel vertrek ik zaterdag ochtend naar spanje voor 2 weken.
Mijn pa zal er wel zijn, hij heeft 2 kaarten gewonnen bij proximus, maar hij zou zowieso gegaan hebben, gekochte of gewonnen.
|
|