![]() |
|
|
|||
|
|||
Wel... uit volgend filmpje blijkt dat ze op het echte Spa zowel aan de binnen- als aan de buitenkant staan.
Rondje Spa in een Elise Bij mij staan ze allemaal langs de binnenkant! Ik weet niet wie de bordjes zet en onderhoudt op het echte Spa, maar bij mij ben ik het... en ik heb geen zin om na elke schuiver van een wagentje die paaltjes te herstellen. Ik weet het, de bordjes staan in de remzones, dus niet in de bocht zelf, maar de ervaring leert met met die "ideale lijnen", dat er in de remzones ook het één en het ander fout kan gaan en de wagens dan in 90% van de gevallen richting buitenkant baan geslingerd worden, vandaar... bordjes binnenkant bocht! ![]() G. |
|
|||
|
|||
De brug gespoten en geplaatst, ze gaat er uiteraard beter uitzien met reklame op!
![]() De LEDs zijn geïnstalleerd en aangesloten! ![]() Jo's gele 996GT3 passeert hier net onder de tijdsregistratie: ![]() ![]() Donderdag de PC in orde brengen! Enkele beelden uit de vrije traningen van gisteren: ![]() ![]() ![]() Tzal er om spannen zaterdag! G. Last edited by MFahrer; 05-12-2006 at 09:03. |
|
||||
|
||||
Ziet er heel leuk uit!!
|
|
||||
|
||||
Jah... Ik heb er weinig aan toe te voegen; dit is zalig, ben serieus jaloers !!
|
||||
|
||||
![]()
Mijn 2 auto's zijn klaar om te racen.Ze hebben nog niet gereden,dat word afwachten dus.Geen nood echter de fun voor het rijden is er en de einduitslag is voor mij niet van belang.Ik rijd voor mijn plezier.
Groetjes. BMW...Kraftbayers! |
|
||||
|
||||
is dat hier allemaal op 1/24 ?
|
|
|||
|
|||
Bedankt heren! Positieve commentaar van de echte bouwers doet me altijd heel erg deugd! De foto's zijn genomen aan het begin van de avond, tegen het einde van de avond waren de rijlijnen al duidelijk te zien!
@ Gèrre: De wagens die je hier ziet zijn 1/32ste wagentjes van Fly, Carrera, Scalextric, ... maar de baan is perfect te bereiden met 1/24's ook hé! Ik organiseer zaterdag een openingsrace op het nieuwe circuit met WTCC's en FIA GT's op 1/32, vandaar dat er maandag op die schaal getraind werd. @ Walter: Tot zaterdag! Zie ook mail aub, kwestie van wat tips voor de auto's te kunnen meegeven! G. |
|
||||
|
||||
Ja Gunther heef maar veel tips want de concurentie is niet normaal goed. Walter tof dat je er bij zal zijn.Iedere piloot is enorm erop gebrand om in de prijzen te rijden en ook de auto's zijn piekfijn inorde op een paar na, maar tegen zaterdag zullen die er ook wel tiptop aan de start staan.
Het zal zeer spannend worden. J. |
|
|||
|
|||
Voor de geïnteresseerden: het openingsweekend is achter de rug en we hebben twee heel leuke races gehad op het nieuwe Spa! Er reden twee echte Paddockers mee, Anthony en Walter!
Enkele foto's: WTCC De grid: ![]() Schitterend duel tussen Johan en Slim! ![]() Jo in de aanval, op zoek naar Slim en Johan! ![]() Anthony door La Source in de Seat… ![]() Het immens close gevecht voor de tweede plaats, Slim op de voorgrond, Johan op 30cm en Jo een metertje verder!!!!!! ![]() Anthony dubbelt de vechtende Alfa en Bmw! Bram zit dus al merkelijk korter bij de BMW van Walter… ![]() … in de voorlaatste ronde rijden ze bumper aan bumper door La Source! Uiteindelijk is Bram in de laatste ronde over de BMW van Walter gegaan! Dit is touringcar racen op z’n best!!!! ![]() ... Last edited by MFahrer; 12-12-2006 at 17:58. |
|
|||
|
|||
FIA GT
De grid: ![]() Vanaf de eerste ronde was het “up, close and personal” aan de kop: ![]() Jo remt Kristof uit voor Les Combes: ![]() De Aston aan de leiding dankzij de pitstop van de Porsche: ![]() Slim en Bram in de ankers voor La Source: ![]() Voor een uitgebreid verlag kan je terecht op ons forum! Voor een leuke fotoslideshow kan je hier terecht! Geef gerust je mening! G. |
|
||||
|
||||
Schitterend! Ne mens zou zelf goesting krijgen om te racen :-)
|
|
|||
|
|||
Tussendoortje, had nog wat spullen liggen en had wat tijd te doden na de bouw van de Mégane. De controletoren is verlicht... beetje sfeerverlichting voor de komende grote endurance race! Een race waarin misschien enkele paddockers zullen deelnemen, alleen weten ze het zelf nog niet!
![]() Het eerste, derde en vierde niveau zijn verlicht, voorlopig is er weinig volk te bespeuren... maar dat komt wel! ![]() ![]() By night: ![]() De verlichting wordt later verder uitgebreid naar enkele pitboxen en eet- en t-shirtkraampjes. Kwestie van wat sfeer op en rond de baan te brengen! Eventjes ter info: zie hoe de rijlijnen ondertussen zijn afgetekend! ![]() G. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Het zou op 1/24 zijn... en ik had op "nog niet slottende paddockers"... ![]() G. |
|
||||
|
||||
Knap wat je hier allemaal laat zien
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|