![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Surf eens naar Media Corner en lees de communiqué van G&A Racing. Dan zal je een stuk wijzer worden
|
|
||||
|
||||
Die zat daarstraks al in m'n mailbox. Omwille van tijdsgebrek heb ik deze maar snel diagonaal kunnen lezen. Communiqués zijn natuurlijk niet persé 100% correct. Mij niet gelaten hoor, ik zal het pas geloven als ik het met mijn eigen ogen gezien heb. Foto's van het motorcompartiment en uitlaat doen me momenteel in ieder geval andere dingen geloven...
|
|
||||
|
||||
Dus ik mag als teambaas mijn Corvette "Corvette-Lada" noemen met Lada badge vooraan terwijl er een Chevrolet motor inligt? LOL
![]() Ik kan me wel voorstellen waarom G&A geen andere motor erin wil leggen. 1. Extra kosten 2. Principe-kwestie, als de Belcar organisatie inderdaad garanties heeft geboden voor een toekomst van de Mosler op lange termijn in de huidige configuratie, dan wil G&A hun daaraan houden zekers? 'k Zou hetzelfde doen hoor ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
de Viper GTS-R zou dit jaar zowiezo al niet meer toegelaten zijn
en idd, CZ heeft beloftes gemaakt, SRO niet
Last edited by marcel; 26-03-2007 at 23:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat vreemd.
Hebben die dan andere onderdelen? Ik dacht dat oreca de officele dealer was van de viper. |
|
||||
|
||||
Wat een leuke thread is dit geworden zeg
![]() Als die Mosler snel is geweest kan ik me moeilijk voorstellen dat ze bij Gravity het achterste van hun tong hebben laten zien. M.a.w., als ze nu al voor enkel Belcar-iconen (te?) snel waren dan ben ik bang dat ze nog sneller gaan worden. Uit de tijden die mij bereikt hebben bleken de Moslers niet de snelste wagens, snelste tijd stond op naam van een duo met een leuke (lifestyle) wagen. Dat desbetreffende duo zal ongetwijfeld leuk aan een stuurtje kunnen duwen maar staat niet te boek als "kleppers" ![]() Dat verhaal met die fiches gaat leuk worden, krijg ik weer het gevoel dat de RACB weer roomser dan de paus wil zijn ![]() Wat betreft garanties en afspraken uit het verleden jegens bepaalde teams en personen. Uiteraard weet ik niet onder welke voorwaarden CZ het zaakje heeft verpatst aan SRO. Dat wil ik ook niet weten ![]() ![]() Dus ja, als heel wat mensen / teams nog wat afspraken uit het verleden hebben lijkt het me niet meer dan logisch dat zoiets nu ter sprake komt. Het geval G&A is wel een leuke overigens. Van de ene kant wil "Tintin look-alike" Kenis met zijn Mosler in klasse 1, aan de andere kant wil diezelfde Kenis de officiele verdeler worden voor de GT4 BMW Z4 M. Nou, hoe je zoiets "in de minne schikt" lijkt me duidelijk ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
adsport viper
Naar wat ik te horen kreeg de voorbije donderdag komt die inderdaad uit america. heb al die vipers eens vergeleken en er zat naar mijn mening geen enkel verschil op. het enige waar de europese viper klanten het over hadden was de slechte service en afwerking van de oreca vipers. enkel verkopen, voor de rest TUP (trek u plan)
|
|
|||
|
|||
regelement
Ze zijn maanden bezig geweest voor een regelement, nu moeten ze het maar eens toepassen ook want anders is het al om zeep nog voor de eerste meter gereden is
Quote:
|
|
||||
|
||||
De G&A mosler is nog niet zeker of het div 1 of div 3 word, staat op belcar site.
Ik dacht als een wagen een homologatie kreeg dat die voor enkele jaren goed was,naja maakt nie uit zolang ze maar rijden is het goed. |
|
||||
|
||||
GRI moet z'n Moslers 90 kg zwaarder maken en de auto moet 7 mm hoger staan. Volgens Vincent Raedermecker zal dit de wagen 2 seconden trager maken...
turbomagazine |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|