De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 26-03-2007, 20:08
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Jawaddeman View Post
Klopt inderdaad RACB (en zij zorgen voor de fiches(is trouwens een heel boek met gedetaileerde foto's), je kan ze daar aanvragen voor 100euro per merk) bezit enkel de fiche van de Viper. Op de andere is het nog steeds wachten. En het verhaal dat carsport het nog zou moeten overhandigen klopt ook volledig. Ben eens benieuwd voor volgend weekend, technische controle zonder fiches... hihi...
Mvg...
Nu snap ik er nog minder van. Er wordt hier blijkbaar een verwarring gemaakt tussen RACB en lokaal Belcar GT3 klasse en de internationale GT3 klasse. Je gaat me toch niet zeggen dat de Porsches en de Corvettes die vorig jaar in het internationale GT3 kampioenschap reden geen homologatiefiche hadden?
Reply With Quote
Old 26-03-2007, 20:41
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
Nu snap ik er nog minder van. Er wordt hier blijkbaar een verwarring gemaakt tussen RACB en lokaal Belcar GT3 klasse en de internationale GT3 klasse. Je gaat me toch niet zeggen dat de Porsches en de Corvettes die vorig jaar in het internationale GT3 kampioenschap reden geen homologatiefiche hadden?
Vorig jaar hadden ze er wel één, maar de fiches voor dit jaar zijn nog niet bij de RACB, en deze deelt de fiches uit. Ik denk dat er ook nog vergelijkende test zullen zijn voor de eerste Fia GT3 wedstrijd en deze is pas begin mei in Silverstone, dan zullen alle fiches wel klaar zijn...
Reply With Quote
Old 26-03-2007, 21:56
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by AlainH View Post
Dan kan ik enkel maar zeggen, knap gewerkt daar bij G&A en excuses voor de verkeerde info
Dat BMW logo is gewoon op de airbox geplakt. Dat kan iedereen Ik snap het gewoon niet waarom ze niets willen aanpassen als ze momenteel volgens hen eigenlijk in het nadeel zijn.
Reply With Quote
Old 26-03-2007, 22:16
P De Sonville P De Sonville is offline
De Paddock Regular

Surf eens naar Media Corner en lees de communiqué van G&A Racing. Dan zal je een stuk wijzer worden
Reply With Quote
Old 26-03-2007, 22:26
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by P De Sonville View Post
Surf eens naar Media Corner en lees de communiqué van G&A Racing. Dan zal je een stuk wijzer worden
Die zat daarstraks al in m'n mailbox. Omwille van tijdsgebrek heb ik deze maar snel diagonaal kunnen lezen. Communiqués zijn natuurlijk niet persé 100% correct. Mij niet gelaten hoor, ik zal het pas geloven als ik het met mijn eigen ogen gezien heb. Foto's van het motorcompartiment en uitlaat doen me momenteel in ieder geval andere dingen geloven...
Reply With Quote
Old 26-03-2007, 22:40
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Dus ik mag als teambaas mijn Corvette "Corvette-Lada" noemen met Lada badge vooraan terwijl er een Chevrolet motor inligt? LOL

Ik kan me wel voorstellen waarom G&A geen andere motor erin wil leggen.
1. Extra kosten
2. Principe-kwestie, als de Belcar organisatie inderdaad garanties heeft geboden voor een toekomst van de Mosler op lange termijn in de huidige configuratie, dan wil G&A hun daaraan houden zekers? 'k Zou hetzelfde doen hoor
Reply With Quote
Old 26-03-2007, 22:48
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
Dus ik mag als teambaas mijn Corvette "Corvette-Lada" noemen met Lada badge vooraan terwijl er een Chevrolet motor inligt? LOL

Ik kan me wel voorstellen waarom G&A geen andere motor erin wil leggen.
1. Extra kosten
2. Principe-kwestie, als de Belcar organisatie inderdaad garanties heeft geboden voor een toekomst van de Mosler op lange termijn in de huidige configuratie, dan wil G&A hun daaraan houden zekers? 'k Zou hetzelfde doen hoor
Ik begrijp het uiteraard wel, het gaat over een pak geld. Doch, ze zijn heus niet de enige die hier mee te maken hebben. G&A heeft dan nog het "geluk" dat ze op vrij eenvoudige wijze een wagen kunnen hebben die perfect aan het nieuwe reglement voldoet. Iets dat AD met z'n Viper GTS-R en Biturbo's bijvoorbeel onmogelijk kon doen. Een nieuwe kopen bij Oreca en Porsche was de enige oplossing. Vorig jaar was Circuit Zolder organisator, dit jaar SRO. Bijna iedereen heeft in het verleden van CZ bepaalde beloftes gekregen. Je kan van SRO niet verwachten dat zij die allemaal overnemen. Het werd misschien eens tijd dat ze met een propere lei begonnen...
Reply With Quote
Old 26-03-2007, 23:06
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

de Viper GTS-R zou dit jaar zowiezo al niet meer toegelaten zijn

en idd, CZ heeft beloftes gemaakt, SRO niet

Last edited by marcel; 26-03-2007 at 23:08.
Reply With Quote
Old 26-03-2007, 23:37
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Scapa View Post
Ik begrijp het uiteraard wel, het gaat over een pak geld. Doch, ze zijn heus niet de enige die hier mee te maken hebben. G&A heeft dan nog het "geluk" dat ze op vrij eenvoudige wijze een wagen kunnen hebben die perfect aan het nieuwe reglement voldoet. Iets dat AD met z'n Viper GTS-R en Biturbo's bijvoorbeel onmogelijk kon doen. Een nieuwe kopen bij Oreca en Porsche was de enige oplossing. Vorig jaar was Circuit Zolder organisator, dit jaar SRO. Bijna iedereen heeft in het verleden van CZ bepaalde beloftes gekregen. Je kan van SRO niet verwachten dat zij die allemaal overnemen. Het werd misschien eens tijd dat ze met een propere lei begonnen...
De Dodge Viper van AD Sport komt niet van Oreca maar Rechtstreeks uit Amerika.
Old 27-03-2007, 09:34
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Wat vreemd.
Hebben die dan andere onderdelen?
Ik dacht dat oreca de officele dealer was van de viper.
Reply With Quote
Old 27-03-2007, 21:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wat een leuke thread is dit geworden zeg

Als die Mosler snel is geweest kan ik me moeilijk voorstellen dat ze bij Gravity het achterste van hun tong hebben laten zien. M.a.w., als ze nu al voor enkel Belcar-iconen (te?) snel waren dan ben ik bang dat ze nog sneller gaan worden. Uit de tijden die mij bereikt hebben bleken de Moslers niet de snelste wagens, snelste tijd stond op naam van een duo met een leuke (lifestyle) wagen. Dat desbetreffende duo zal ongetwijfeld leuk aan een stuurtje kunnen duwen maar staat niet te boek als "kleppers"

Dat verhaal met die fiches gaat leuk worden, krijg ik weer het gevoel dat de RACB weer roomser dan de paus wil zijn

Wat betreft garanties en afspraken uit het verleden jegens bepaalde teams en personen. Uiteraard weet ik niet onder welke voorwaarden CZ het zaakje heeft verpatst aan SRO. Dat wil ik ook niet weten Maar bij een overname van iets neem je normaal gesproken niet alleen de lusten over. De lasten (oftewel de lijken in de kast) ook

Dus ja, als heel wat mensen / teams nog wat afspraken uit het verleden hebben lijkt het me niet meer dan logisch dat zoiets nu ter sprake komt. Het geval G&A is wel een leuke overigens. Van de ene kant wil "Tintin look-alike" Kenis met zijn Mosler in klasse 1, aan de andere kant wil diezelfde Kenis de officiele verdeler worden voor de GT4 BMW Z4 M. Nou, hoe je zoiets "in de minne schikt" lijkt me duidelijk
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 27-03-2007, 22:37
936lover 936lover is offline
De Paddock Rookie

adsport viper

Naar wat ik te horen kreeg de voorbije donderdag komt die inderdaad uit america. heb al die vipers eens vergeleken en er zat naar mijn mening geen enkel verschil op. het enige waar de europese viper klanten het over hadden was de slechte service en afwerking van de oreca vipers. enkel verkopen, voor de rest TUP (trek u plan)
Reply With Quote
Old 27-03-2007, 22:39
936lover 936lover is offline
De Paddock Rookie

regelement

Ze zijn maanden bezig geweest voor een regelement, nu moeten ze het maar eens toepassen ook want anders is het al om zeep nog voor de eerste meter gereden is

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Wat een leuke thread is dit geworden zeg

Als die Mosler snel is geweest kan ik me moeilijk voorstellen dat ze bij Gravity het achterste van hun tong hebben laten zien. M.a.w., als ze nu al voor enkel Belcar-iconen (te?) snel waren dan ben ik bang dat ze nog sneller gaan worden. Uit de tijden die mij bereikt hebben bleken de Moslers niet de snelste wagens, snelste tijd stond op naam van een duo met een leuke (lifestyle) wagen. Dat desbetreffende duo zal ongetwijfeld leuk aan een stuurtje kunnen duwen maar staat niet te boek als "kleppers"

Dat verhaal met die fiches gaat leuk worden, krijg ik weer het gevoel dat de RACB weer roomser dan de paus wil zijn

Wat betreft garanties en afspraken uit het verleden jegens bepaalde teams en personen. Uiteraard weet ik niet onder welke voorwaarden CZ het zaakje heeft verpatst aan SRO. Dat wil ik ook niet weten Maar bij een overname van iets neem je normaal gesproken niet alleen de lusten over. De lasten (oftewel de lijken in de kast) ook

Dus ja, als heel wat mensen / teams nog wat afspraken uit het verleden hebben lijkt het me niet meer dan logisch dat zoiets nu ter sprake komt. Het geval G&A is wel een leuke overigens. Van de ene kant wil "Tintin look-alike" Kenis met zijn Mosler in klasse 1, aan de andere kant wil diezelfde Kenis de officiele verdeler worden voor de GT4 BMW Z4 M. Nou, hoe je zoiets "in de minne schikt" lijkt me duidelijk
Reply With Quote
Old 28-03-2007, 09:42
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

De G&A mosler is nog niet zeker of het div 1 of div 3 word, staat op belcar site.
Ik dacht als een wagen een homologatie kreeg dat die voor enkele jaren goed was,naja maakt nie uit zolang ze maar rijden is het goed.
Reply With Quote
Old 28-03-2007, 18:33
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

GRI moet z'n Moslers 90 kg zwaarder maken en de auto moet 7 mm hoger staan. Volgens Vincent Raedermecker zal dit de wagen 2 seconden trager maken...

turbomagazine
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules