![]() |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
FP 1 was niet meer dan verkennen...
Wie het meeste risico nam was het snelste... De baan lag klets nat de eerste 30min, daarna kwam er een drogere lijn, ernaast was klets nat en veel vuil, weinig grip dus... Uiteraard ben je men een dikke GT1 weinig hier in de nauwe straten ![]() Zelfs als er een droger practice komt vandaag gaan de GT2's met snelle piloten goed vooraan blijven denk ik... Het zou doenbaar zijn om hier en daar een inhaal maneuver te doen, al is dat met bvb een Vertigo net iets makelijker dan met een Lambo... (er kunnen op bepaalde plaatsen geen 3 wagens tussen de 2 muren...) De eerste race vh weekend start zodadelijk, met de Britse F3... Ik ben benieuwd hoe de eerste ronde gaat verlopen... Er is vertraging in de timing door heel wat brokken in de GT3 kwali die net gereden... |
|
||||
|
||||
FP2 van de FiaGT is bezig. nog ongeveer 30 min te gaan en volgens mij voor het eerst ditjaar dat we de Playteam MC12's vooraan zien. nr 11 op de eerste plaats en de 12 op de vierde plaats. de nr 2 Vitaphone MC12 op de tweede plaats gevolg door de Carsport Holland Vette. PK staat op de 5de plaats. Gevolg door Mucke en Kox op hun Lambo's van Reiter/All-Inkl en daana de Jet Alliance Astons met Wendlinger en Lechner.
De eerste GT2 is op een 10 plaats. Dat is de 53 F430 van Edil Chris. De eerste CC is te vinden op een 12de plaats. Dat is de F575 van Kessel racing. |
|
||||
|
||||
[QUOTE=JPMontoya;210442]Livestream vanuit Boekarest
edit: niet langer beschikbaar
|
|||
|
|||
Wat een rare race was dat
![]() Twintig minuten safety car na de start, dan loopt er een hond op het circuit, dan begint het te regenen, met nog 10 minuten te gaan crashen twee DBRS9: eerst geven ze rode vlag om daarna SC borden boven te halen, om uiteindelijk drie minuten voor het einde de race af te blazen... PS: Ik schrijf zo achter elkaar omdat het echt zo overkwam
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
waar hebben jullie de race dan gevolgt, zoek al ganse middag naar live stream, live timing niets te vinden, mss kunnen jullie me nog helpen want kwalificatie begint zo!
|
|
||||
|
||||
de livestream werkt nu toch bij mij
ik versta wel niks, mijn Roemeens is enigszins beperkt
|
||||
|
||||
ja nu doet ie het
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
1) Pier Guidi - Maserati MC 12 GT (12)
2) Bertolini - Maserati MC 12 GT (11) 3) Montanari - Maserati MC 12 GT (2) 4) Lichtner - Aston Martin DBR9 (36) 5) Kumpen - Corvette C5R (4) De Maserati overheerst op dit stratencircuit duidelijk beter dan de rest.... Toch knappe ronde van kumpen, of was het Login, kon het even niet goed volgen...? |
|
||||
|
||||
Denk toch eerder Kumpen die de sneller ronde zet in de Kwali. Beetje tegevallend van Carsport Holland.
|
|
||||
|
||||
Pilleri heeft de ideaale band gehad voor deze kwali sessie, vandaar dat de top 3 Pirreli MC12's zijn...
Kumpen heeft de kwali gereden, hij heeft dus de 5e tijd gerealiseerd. Het was écht de limiet van de C5R! |
|
||||
|
||||
Quote:
Mss kunnen deze fotos veel verklaren... ![]() ![]() De camera man z'n toren lag bijna plat... (er zijn al enkele bochten waar geen mens is toegelaten, morgen zullen het nog meer zijn... Ik heb me nog nooit zo onveilig gevoelt achter een "muur" of rail op een circuit...) |
|
||||
|
||||
Er is weer een foto update!
eerst restaurantje doen en ff douchen, dan zet ik strak nog wat foto's er bij... ![]() (url? klik hier onder...) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|