![]() |
|
|
|||
|
|||
Live timing ligt op z'n gat, hij deed het vanmorgen ook pas na een half uur. Sowieso kun je dat beter bekijken in IE, dan staan de namen niet zo door elkaar.
|
|
||||
|
||||
Quote:
De buitenlandse course dat ik volg zijn beter dan in ons eigen land niet te doen. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Het is inderdaad zeer triestig gesteld. Ik heb net een raceverslag gezien van Ronde 1 van het British GT3 championship te Oulton Park (ook GT3 & GT4) en daar wordt over bericht zoals bij de F1. Jammer dat het hier in België niet kan...
Ik hoop dat de beelden van Pitstop.TV mooi zijn komende woensdag, dan pikken we toch een graantje mee. Maar tekstueel de race live mee kunnen volgen moet toch kunnen anno 2008? |
|
||||
|
||||
Waar is de tijd dat we echt live timing én live beelden hadden op HIBN...
|
|
|||
|
|||
Live timing loopt inmiddels, er zijn alleen pas 8 minuten verstreken. Is de race later gestart of loopt de live timing achter?
|
|
||||
|
||||
Zoals het er naar uit begint de zien is de Mosler dominant in kwalificaties en race... dat zal de discussie omtrent de wagen in GT3 nog meer aanwakkeren
![]() |
|
|||
|
|||
Races zijn later begonnen. toen ik om 11u op het circuit aankwam, was de clio cup nog bezig. Ik denk dat door een code rood ze tijdens race 1 al een half uur vertraging hadden, maar ben niet zeker.
|
|||
|
|||
De code rood tijdens de Clio Cup was een gevolg van een zwaar ongeluk waarbij een interventie voertuig betrokken was.
Mvg |
|
|||
|
|||
Waar blijven de reacties over het lage deelnemersveld nu?
Toch raar dat mensen er zeer snel bij zijn om iets met de grond gelijk te maken maar veeel trager zijn als ze hun ongelijk moeten toegeven hé. Ik vond het in ieder geval een prachtig weekend. Ook andere mensen op de tribunes vonden dit. Ongetwijfeld zullen er toch nog steeds mensen zijn die kritiek hebben... |
|
|||
|
|||
Quote:
Stond in een box bij de 2de race en daar vonden ze het raar dat Van Hooydonck-Dierick geen stop and go kregen om te laat te wisselen.Deze kwamen duidelijk binnen na de pit window. Ook de start gevolgd op tv en daar zat de ferrari van thiers bijna op de derde positie aan de binnenkant toen het groen licht werd getoond.Volgens mij een jumpstart. Maar zoals gezegd knappe wedstrijden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij heeft ze daarom terug laten passeren...
|
||||
|
||||
Quote:
Heb enkel de 2e wedstrijd gezien, en ik heb ervan genoten. Spannend tot in de laatste rondes...
|
|||
|
|||
Quote:
Ik verschoot ervan dat Thiers zo snel op het gas ging en iedereen voorbij ging. Gelukkig zag hij het op tijd in en liet zich weer terug zakken. Gelukkig heeft hij hier geen stop-and-go voor gekregen en heeft er ook niemand een klacht ingediend. Voor de rest heb ik genoten van het weekend, op EEN groot minpunt na. Dit is het ongeval tijdens de eerste race van de Renault Clio Cup. Ik heb video beelden gezien van het ongeval en het was toch een serieuze klapper hoor, toen de Clio tegen het interventie voertuig knalde. De piloot zat er echt mee in. Omdat hij zo in strijd was met twee andere Clio's hadden de laatste van deze drie, de gele vlag helemaal niet gezien. Na het zien van het voertuig dan toch op de rem en dan ging hij rond. Het is gebeurd! Gelukkig is de persoon in de Jeep al uit het ziekenhuis ontslagen en is hij er de volgende keer zeker weer bij. De Jeep liep ook een hoop schade op maar het is herstelbaar. In de BTCS heb ik zeer schone gevechten gezien. Zowel in de Qualification als in de Race. Tevens was het een raar zicht om de Astur Cars BMW M3 Silhouette in de tweede race zonder rechter deur te zien rijden. Gelukkig kreeg deze wagen de zwarte vlag met oranje bol en kwam hij binnen voor een nieuwe deur. Tevens ben ik ook verschoten van de jonge heer De Crem. Dit is een piloot om in 't oog te houden en die nog ver gaat komen in de nationale en (ik ben er zeker van) in de Internationale series. Het BGTC was om te watertanden. Prachtige gevechten en onverwachte podia's. Een knappe dubbel voor Longin - Kumpen. Echt hoedje af voor deze jongens als je weet dat je werkt met een nieuwe wagen en een nieuw team. En door het feit dat Longin - Kumpen een dubbelslag binnenhaalde, gaat het "gezaag" weer beginnen. Iedereen gaat het er weer over hebben dat de Mosler weer veel te snel is en geen rasechte GT3 wagen. Toch was de Mosler niet de snelste wagen tijdens de GT3 testen te Nogaro en hebben ze een handicap gekregen die er toch voor zorgt dat ze een hoop Power gaan missen. Nu uitkijken naar de volgende wedstrijden!!! Mvg... |
|
||||
|
||||
De koersdirectie heeft dit wel gezien maar hun timming klopte niet
waardoor Robert net op tijd binnenkwam. Dit melde iemand persoonlijk aan de team-chef van het team. |
|
|||
|
|||
Quote:
Klopte de timing dan wel van de eerste race?Toen kregen er een paar wagens een stop and go voor te laat buitenrijden tijdens de pitwindow. Ik vind heel het pitwindow gebeuren ook niet op punt staan.Wat gebeurd er als je tijdens de pitwindow schade hebt aan je wagen en je moet iets vervangen.Als je pech hebt kom je dan na de pitwindow terug de piste op en krijg je als straf nog een stop and go aan je broek wegens te laat buitenrijden. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|