De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 04-06-2008, 09:36
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gti-r View Post
De beide wagens van A+Racing zijn 10 min na de pitstop en het tanken met de tanktoren uitgevallen en beide met het zelfde probleem. Voor het tanken waren de wagens in orde. Ze hebben er de politie en deurwaarder bij gehaald
om alles te controleren op sabotage.
In de laatste boxen kan je van de ene box naar de andere over de tralie. Deze
zijn niet gescheiden door een muur.

Ja maar in de meeste boxen staat er wel een muur van tegen de tralies (zoals bij ons en bij Gravity)...
Old 04-06-2008, 14:01
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Hier is echter zeer makkelijk over te kruipen hoor. Een werkbank ertegen en hup, je bent er over.

Wat kan je gewoon in de box aan de kraan nemen dus dat moet je ook al niet meesleuren en materiaal is er genoeg om iets te saboteren.

Ikzelf denk niet aan enkele amateurs die het gewoon voor de lol hebben gedaan. Dit omdat ze weten wat ze precies hebben gedaan. Wie denkt er nu om de schroefjes van de velg los te draaien of aan het remventiel te prutsen. Dit doe je alleen maar als je er iets van kent. Een amateur zou gewoon wat kabeltjes uittrekken of dergelijke.

Mvg
Reply With Quote
Old 04-06-2008, 15:55
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Ottooke View Post
Ze waren allemaal in slaap gevallen. Toen ze de pitlane uit wilden rijden stonden ze voor een rood licht. Een zekere Koen W. is nog wakker gebeld door een teamgenoot. Hij was wel op tijd uit de pitlane.
Inderdaad 4 Lambo's en enkele Porsches waren te laat uit de pitlane.Toen Verbergt-Delaet kwam aanrijden werd het licht op rood gezet.Stom eigenlijk dat het groen niet even langer aanbleef.De man in kwestie moet die wagens toch hebben zien aankomen.Nu was er een startgrid waar 1/3 van de deelnemers ontbrak.
Maar het kan nog erger!Tijdens de race van de Dutch super cars in Zandvoort moesten er meer dan 20 uit de pitlane starten en stonden er maar enkele wagens op de grid.De organisator zei op motors tv dat dit op een betere manier kon opgelost worden.
En dan maar klagen dat het publiek niet meer komt opdagen!!!
Reply With Quote
Old 04-06-2008, 16:12
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Toen Verbergt-Delaet kwam aanrijden werd het licht op rood gezet.Stom eigenlijk dat het groen niet even langer aanbleef.De man in kwestie moet die wagens toch hebben zien aankomen.Nu was er een startgrid waar 1/3 van de deelnemers ontbrak.
De man kan je niets verwijten. Hij heeft gewoon gewerkt volgens de orders die hij krijgt.

Als hij deze niet na leeft en bijvoorbeeld Verbergt nog laat doorrijden en de volgende wagen eventueel tegen houdt, zit deze man dik in de problemen.

Mvg
Reply With Quote
Old 04-06-2008, 16:12
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Volgens mij was het ook al rood toen de NGT porsche uitreed, maar er stond nog een bord met pitlane open.
Old 04-06-2008, 16:42
Nonkel Vroem Nonkel Vroem is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Was dit weekend misschien een vervolg van deze opnames?

http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=626936392
Ik weet niet of dit reeds uitgezonden is, volg die dingen zo niet...

MAAR als dat het beeld is dat ze willen ophangen over autosport..... "van de baan rammen"....
(weet je nog sproza reportage FIA gt waar de heren doodleuk inhalen door midden van de baan te rijden met tegenligger en voorligger....)

proficiat heren, dat zijn dan de mannen hier in België...;triestig..;
mediageil noemen ze dat zeker.
Reply With Quote
Old 04-06-2008, 22:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

En nu gaat het leuk worden:

Quote:
In een communiqué van Gravity werd Nelissen Grade ondermeer aangewreven dat hij teams zou hebben aangezet om met een petitie te starten tegen Gravity. Als de Sordi zich niet verontschuldigt, denkt Nelissen Grade aan een klacht wegens laster en eerroof.

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=4977
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-06-2008, 22:15
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Vandaag hadden we een trackday in Zolder. Toen ik gisteren ons materiaal ging klaarzetten in deze onveilige boxen stonden een aantal poorten gewoon los, wel tot beneden getrokken. Maar wat zag ik staan in de 36/37 : de pitbox panelen van het Sporza team (in een ongesloten box). In de 40/41 lag een blauwe vloer van een team, misschien A+ want die staan daar bij de Belcar, ook in een ongesloten box. Heb ze maar op slot gedaan, maar als je over onveiligheid en inbraak spreekt in de pers, moet je normaal toch iets voorzichtiger worden?
Ik heb ze maar mooi op slot gedaan en de PK mannen zijn die wanden vandaag komen ophalen. Nu staan er allemaal moto teams in de boxen voor morgen. Hopelijk ligt de stapel vloerpanelen er morgen ook nog, anders is zolder weer onveilig...
Old 04-06-2008, 22:58
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by A.J. View Post
Vandaag hadden we een trackday in Zolder. Toen ik gisteren ons materiaal ging klaarzetten in deze onveilige boxen stonden een aantal poorten gewoon los, wel tot beneden getrokken. Maar wat zag ik staan in de 36/37 : de pitbox panelen van het Sporza team (in een ongesloten box). In de 40/41 lag een blauwe vloer van een team, misschien A+ want die staan daar bij de Belcar, ook in een ongesloten box. Heb ze maar op slot gedaan, maar als je over onveiligheid en inbraak spreekt in de pers, moet je normaal toch iets voorzichtiger worden?
Ik heb ze maar mooi op slot gedaan en de PK mannen zijn die wanden vandaag komen ophalen. Nu staan er allemaal moto teams in de boxen voor morgen. Hopelijk ligt de stapel vloerpanelen er morgen ook nog, anders is zolder weer onveilig...
Ivm het Sporza team. Volgens mij hebben de jongens van Gravity de boxen niet op slot gedaan daar ze dachten dat de jongens van de Peka Racing team de panelen direct kwamen ophalen. Wat dus eigenlijk pas vandaag hebben gedaan daar ze het persoonlijk heel druk hebben in het atelier.

Mvg
Reply With Quote
Old 05-06-2008, 01:29
gti-r's Avatar
gti-r gti-r is offline
De Paddock Rookie

De blauwe vloer in box 40-41 is van Speedlover. A+ had die gebruikt
en de mannen van André gingen ze terug mee nemen.Hoop voor hen dat die er nog ligt.
Reply With Quote
Old 05-06-2008, 03:27
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by JorritVD View Post
Over de Sabotage van GRI (en mogelijk ook A+)
Hoe kan dit nou gebeuren?
Hoe is het Circuit van Zolder eigenlijks beveiligd tijdens races? niet?
Daar staat voor miljoenen aan materieel in de pitboxen.
Zo moeilijk is dat toch ook weer niet. Paar bewakers op uithoeken van de pitstraat en belangrijke toegangen. Paar camera's die iemand in de gaten houd.
Ik weet niet of dit (alleen) een taak is voor CZ. Als ik ergens voor meerdere miljoenen €'s materiaal achterlaat, denk ik dat ik ook ongerust zou zijn en zelf de zaken wat zou beveiligen. Bvb door een eigen security in te zetten.

C U
Reply With Quote
Old 05-06-2008, 10:59
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Ik weet niet of dit (alleen) een taak is voor CZ. Als ik ergens voor meerdere miljoenen €'s materiaal achterlaat, denk ik dat ik ook ongerust zou zijn en zelf de zaken wat zou beveiligen. Bvb door een eigen security in te zetten.

C U
Ik denk dat het meer de taak is van de organisatie.
Hoe hoog is het inschrijfgeld trouwens? Want volgens mij kun je daar een aardige beveiliging van betalen.
Reply With Quote
Old 05-06-2008, 12:28
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Hoe hoog is het inschrijfgeld trouwens? Want volgens mij kun je daar een aardige beveiliging van betalen.
beveiliging is toch redelijk duur, zeker als je agenten gaat inzetten
maar het beveiligen van hun materiaal is een taak voor de teams zelf
Old 05-06-2008, 12:56
Jay's Avatar
Jay Jay is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Het aantal deelnemers is misschien niet groot genoeg om voldoende winst te maken voor de organisatie!
Dus zullen ze zeker niets extra uitgeven aan beveiliging.

Grtz
Old 05-06-2008, 15:54
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
De man kan je niets verwijten. Hij heeft gewoon gewerkt volgens de orders die hij krijgt.

Als hij deze niet na leeft en bijvoorbeeld Verbergt nog laat doorrijden en de volgende wagen eventueel tegen houdt, zit deze man dik in de problemen.

Mvg
Het gaat niet enkel over de wagen van verbergt er waren er nog enkele achter.5 seconden langer groen en we hadden een volle startgrid.Ik dacht gelezen te hebben dat de porsche van First niet wilde starten.Dan is het dubbel zuur dat ze het licht op rood zetten terwijl ze komen aanrijden.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules