![]() |
|
|
||||
|
||||
De auto van First voor de DSMEC
http://www.belgiangt.com/gallery/pic...23/900/987.jpg Let vooral op de verbreding rond de voorwielen.
WRC-prono 2009 kampioen Last edited by Bart.Vandecavey; 20-03-2009 at 15:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
oeps je hebt gelijk, ik dacht dat een cup s smaller was vooraan net zoals de cup...
|
||||
|
||||
en ik denk zelf Verbist achter het stuur
|
|||
|
|||
Klopt volledig. Voor het BGTC komt First Motorsport met de ex NGT Porsche 911 GT3 Cup S aan de start.
Mvg Last edited by Thomaske; 21-03-2009 at 11:03. |
|
||||
|
||||
Brother Racing met twee clio's in de DSMEC.
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Nog enkele wagens toegevoegd
![]() Met een beetje geluk 50 wagens aan de start. We missen nog wel enkele vaste klanten van 2008 ![]() |
|
|||
|
|||
Chris Mattheus gaat samen met Gunther Raus op een Speedlover Porsche 997 rijden.
bron: site van chris mattheus Enig idee wat er dan met de startnummer 210 gaat gebeuren, de ex prospeed porsche die Mattheus ging inzetten...?
|
||||
|
||||
Leuk wagentje toegevoegd in klasse 1.
Voor de liefhebbers die nog eens de echte sound wilden horen ![]() |
|
||||
|
||||
Zojuist reed de AD-sport viper terug rond op zolder, piloten: Ron Marichal en wim lumbeeck . Ron bevestigde zelf dat ze DSMEC zouden rijden. Moest nog iest met sponsors in orde komen.
Last edited by guntha; 02-04-2009 at 18:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Zalig gewoon
![]() De wagen waarmee ik begonnen bij bij GLPK indertijd ![]() Extra foto's maken in Spa ![]() |
|
|||
|
|||
Ik vrees toch een beetje voor die sound. Enkele weken geleden reed de Viper al rond op Zolder, die was niet stil maar heel stil. Ondanks dat blijft het een prachtige wagen voor het kampioenschap.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Vandaag klonk hij anders goed hoor.