![]() |
|
|
||||
|
||||
de corvette weeral? damn, echt wel zalige bakken ja
![]()
|
||||
|
||||
Enige spelbreker kan de regen zijn, want dan wachten we gewoon tot het droog is.
?????????????????????????????????????????????????? ???
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nice die Volvo, maar mag zo'n grote zonnewering ?
|
||||
|
||||
Is doorzichtig, dus ik denk het wel.
|
|
|||
|
|||
Was een heerlijk dagje, lekker druk veel auto's op de baan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
overige foto's zijn overigens op http://www.racefreaks.nl/events/tijdelijk/testday.htm te vinden
|
|
||||
|
||||
Kroket, dien bovenste porsche...
Heerlijk die mooie grijze kleur, ook de foto op zich is prachtig! Klein vraagje: Zijn die velgskes achteraan nu anders dan die vooraan bij die eerste porsche? Zoja, is dat "normaal" dat daar zo'n verschil op zit?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
die zonnewering op de Volvo is idd wel heel groot!
wie reed er vandaag met de Corvette? wederom zowel Marc als Franz (als ik het uit de foto's goed kan afleiden) ??
|
||||
|
||||
Heeft iemand foto's van de Mini S3? K heb alleen ma foto's van in de pits.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
Spijtig dat we de Volvo niet veel konden bewonderen hé. Weet er iemand wat er aan de hand was? Hopelijk hebben ze geen boete aan hun been, de motor draaide al om 12h30! En met die stomme geluidsregels
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Bij het afgaan naar Villeneuve kreeg ik hem niet van 4 naar 3 en duwde iets te hard, met als gevolg tandwiel kapot. We hadden zowat alles bij behalve de reserve boite en dan toch nog naar Lint gereden om te gaan halen maar het was al te snel 17.00. Voor de rest heb ik maar weinig te zeggen, een graaf machien, veel power en een ongelofelijke wegligging. Het werd tijd dat ik eruit ging, de drang om volluit te gaan was te groot, maar de ervaring to less. Eindelijk 14 dagen om alles eens rustig door te nemen en alles op punt te stellen, 25 maart zijn we weer van de partij. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|