![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Alleen ging de oorspronkelijke discussie over het feit dat Barrichello zoveel beter was in de race dan Schumacher. Das natuurlijk voor een stuk speculatie, aangezien Schumacher toch wel degelijk ferm gehinderd werd bij de start en daarna ergens tussen de Minardis en Jordans belandde waarna de achterstand meer dan aanzienlijk was op de kop van de wedstrijd... Daarmee zeg ik toch niet dat Schumacher de enige was die in de problemen raakte door Webber? Montoya was een even groot slachtoffer, zoniet groter, want hij moest nog achter Schumacher weer verder. En ook die hebben we eigenlijk nooit meer teruggezien. Ook Alonso deelde in de klappen, echter in veel mindere mate dan Schumacher en Montoya. Wat wel een feit is, is dat Schumacher de grindbak ging opzoeken tijdens de race en Barrichello niet. In dat opzicht was Barrichello heel zeker de sterkere in deze GP ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Voor de zekerheid heb ik even de 'Lap Chart' op de livetiming op formula1.com even weer bekeken, en tot aan Montoya zijn eerste pitstop reed Schumacher twee plaatsen achter Montoya, ertussen zat Trulli nog.
|
||||
|
||||
Quote:
Bovendien wou ik dus enkel maar Lambos mening verklaren; het feit dat Montoya en Schumacher dé slachtoffers waren van de eerste bocht en zij hun weg terug moesten zoeken naar de eerste regionen, waar Alonso (onrechtstreeks dus dankzij een betere gridpositie) nooit uit weggeweest is. Meer: Ik geef andermaal toe dat Schumacher deze keer decor was in vergelijking met Rubens' Ferrari. Dit werd wederom met een uitermate zwakke kwalificatie bevestigd. Tijdens de race kon Schumacher -ook ondermeer door die startcrash, en misschien ook door zijn 'traagheid' en vermeend gebrek aan motivatie- geen vuist ballen toen hij zich langs Saubers, BAR's en Red Bulls probeerde te wringen. Een gebuisd cijfer dus, voor Michael. Maar ik zou nog niet zo snel van een tendens beginnen spreken.
|
||||
|
||||
even off-topic:
hoe spannender het seizoen, hoe meer posts in het f1-forum ! Ik voel oude tijden herleven ![]() Verschillend ingekleurde meningen die discussies op gang brengen; wat hoort een forum in feite nog meer te bieden ?! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Doe zo voort, Paddockers! ![]() |
|
|||
|
|||
Dat is een waarheid als een koe, Sennake.
Als je ziet hoe het er op F1forum.nl aan toe gaat... Voor een lach moet je daar eens volgen......
|
|