![]() |
|
|
||||
|
||||
Heylen en Goossens in een Corvette GT3??
Zie -> pitstoptv |
|
||||
|
||||
Quote:
Die zin begrijp je gewoon verkeerd. Heylen en Goossens waren inderdaad in Zolder maar er is geen link naar die GT3 Corvette.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Bedankt voor de opmerking/rechtzetting. |
|
||||
|
||||
Ik heb iets uit goede bron gehoord: Belgiumracing stop en misschien mee als ze de 24 uren van zolder dit jaar niet kunnen uitrijden.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Vreemd, ze hebben de 24u van Zolder in 2004 en 2005 toch al uitgereden. Enkel vorig jaar slaagde de Ultima er niet in om de 24u rond te maken. In 2005 is de BR-Ultima zelfs nog als 4e over de meet gegaan! Stel dat ze dit jaar het einde van de 24u niet halen: dan zijn ze 2 van 4 deelnames (met de Ultima) uitgevallen. Normaal gezien mag men toch niet meer verwachten bij de 24u van Zolder. Gemiddeld valt er elk jaar ongeveer 40% van de deelnemers uit....
|
|||
|
|||
De Corvette Z06 van Snel zal deelnemen aan twee Belcar manches.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb nochtans andere dingen gehoord van een teamlid van Belgium Racing.
Dingen die de GT3 klasse alleen maar ten goede kunnen komen. Maar meer zeg ik niet ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Als je met een speciaal project voor de dag wilt komen heb je steeds zo'n kans. Belgium Racing mag helemaal niet klagen over hun prestaties. Dat ze met GT3 plannen in het achterhoofd zitten is al langer geweten. Met welke wagen het is, dat is ook al eens ter sprake gekomen in de paddock maar wordt nog nergens bevestigd. Mvg... |
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd welke auto. Het is ook maar een soort roddel, ik weet oko niet of het van gaat komen.
|
|
|||
|
|||
Nieuwe (ale, extra) deelnemers voor Donington
Quote:
Allemaal gehaald van sro-belgium.be
|
||||
|
||||
Ole nog een corvette. Misschien kunnen deze tegen kumpen op.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat deze Corvette de C5 is en waarschijnlijk in de Div 3 komt te vallen.
|
|
||||
|
||||
Ale dan mag die weer niet zo snel gaan als de divisie een. Ik vind dat eigenlijk toch maar een domme regel.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|