![]() |
|
|
||||
|
||||
De Vitaphone MC12's rijden op Michelins.
|
|
||||
|
||||
Miljaar, de Maserati's domineren weer.
Gelukkig is de leider in het kampioenschap pas zevende (40kg), en zal die voorsprong wel door het circuit komen... Op de vierde plaats (na de drie Mazza's) staat de Aston van Lechner die voorlopig wat ontgoochelde dit seizoen. Van de vierde tot de elfde plaats staan de wagens binnen de halve seconde! Doe daar eens het voordeel van de Maserati's af, en je hebt inderdaad een heel spannend kampioenschap. In GT2 reden de twee (officiële) Ferrari's van AF Corse niet, de °51 van Ortelli laat door een crash ook de race van morgen liggen. Drie Porsches vooraan, lekker in your face voor Ferrari... Nu ja, twee Porsches, aangezien het exemplaar van Lieb gediskwalificeerd wordt ![]() Ook de tweede wagen van het team heeft dezelfde malheur voor. (Weet iemand waarom?) Vertigo moet ten slotte echt met een nieuwe auto komen... En Bucarest heeft nog enkele kinderziektes. ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat lijkt me toch een aardig foutje qua infrastructuur m.b.t. de circuitopbouw. Die FIA-draad stelt niets voor. Normaal zouden muur en draad gescheiden moeten zijn, soort van dubbele veiligheid. De Roemenen plaatsen alles in een blok beton. Gaat de muur erhaan, dan volgt de FIA-draad vanzelf.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Trouwens, constructie heeft toch goed zijn werk gedaan? Gaat om het absorberen van de impact, niet om het heel blijven van het beton (+ draad). Hoewel vervanging van die laatste wel de nodige tijd gaat vergen, vrees ik. |
|
||||
|
||||
De warm-up is nu bezig, vraag me niet wat er aan het gebeuren is, want we hebben de warm-up als wekker genomen...
![]() We horen de wagens, vooral dan de Lambo en de Vettes van uit ons bed rijden... Het weer voor vandaag: Nu ligt alles nog nat van regen van de voorbije nacht, maar volgens de voorspellingen word het een volledig drooge dag (28°). Ik benieuwd dat sevens de tribunes nu eindelijk eens vol gaan zitten, want er staan hier tribunes dat het niet meer schoon is (voor 60000 man!) en zefs 14! schermen om alles live te volgen... Vrijdag en zaterdag was enkel de VIP tribune vol, voor derest amper publiek... Wel veel volk dat achter de draad mee zit te "gluren" naar de race's... Er werd dan ook gisteren tijdens de presconferentie aan Ratel gevraagt hoe het zat met het publiek... Hij antwoorde redelijk simpel: Dat is niet in onze (FIA GT - SRO) handen, maar in de handen van de lokale promotor... Aangezien de tickets naar Roemeense normen heeeel duur zijn, verwacht ik strak geen vol huis... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nog ééntje voor Belle ![]() ![]() Last edited by Mr.Dallara; 20-05-2007 at 07:32. |
|
|||
|
|||
Het mag dan wel niet regenen...maar alles is nog steeds drijfnat.
|
|
|||
|
|||
er staat een andere zender op de livestream denk ik
![]() |
|
||||
|
||||
fucking romanian tv :s waar is de Fia GT race :s eerste 10 minuten gereden onder safety car...
|
|
||||
|
||||
Het feest kan beginnen want de eerste FIA GT3 winst voor de Matech Ford GT is binnen! Een Belgische zege bovendien met Stef Vancampenhoudt aan het stuur!!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() meer op http://www.renaudkuppens.be/gallery/fiagtbucharest07
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Yeah, was een flinke klapper voor de beste man. Volgens DSC is iedereen er gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Een vriend van me had Kox gesproken, en die was ondanks alle incidenten lovend over de organisatie. Dat zat gewoon goed voor elkaar volgens hem, de baan en accomodaties waren goed verzorgd. Die indruk had ik ook van alle foto's die ik heb gezien, dat zag er allemaal gelikt uit. Natuurlijk brengt een stratencircuit risico met zich mee, en helemaal als het nat is. Maar toch voegt het toe aan de diversiteit, en wat mij betreft mag het ook gewoon op de kalender blijven staan. Als ze nu alleen het vlaggen wat beter verzorgen volgend jaar en de mensen wat verder achter de barrieres houden dan moet het goedkomen daar ![]() |
|
||||
|
||||
Wat is er eigenlijk gebeurd met de F430 van Ortelli? Ben nog maar terug van een weekendje Truck GP dus heb de FIA GT helemaal niet kunnen volgen...
Hij ziet er alleszins niet gelukkig uit op de foto hierboven. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|