|
|
||||
|
||||
de foto's doen de zetels onrecht aan, want in het echt zien ze er nog 10x beter uit. Voor de rest ziet het er allemaal weer zeer tot in de puntjes uit!!
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de lovende woorden. Niet dat ik per sé zit te kicken en loeren op aanmoedigende posts, maar als er niet gereageerd wordt zou een mens gaan denken dat deze thread nauwelijks gelezen wordt, en ik steek toch wel heel wat tijd in het maken van foto's en het schrijven van begeleidende tekst, tijd die ik verlies voor het modelbouwen zelf, wat jammer zou zijn indien deze bouw eigenlijk weinig aarde aan de modelbouwdijk brengt...
Maar genoeg gezeverd, weer terug naar de WIP. Ik heb ook aan de rechterzijde van de cockpit alle details aangebracht die ik op de geweldige referentiefoto's die op de reeds eerder vermelde CDRom staan, kan ontwaren. Ook hier gaat het om 100% scratchbuild, waarbij mijn mish-mash onderdelen echt wel de hoofdrol spelen. Samen met Rangerink zijn deze twee hulpmiddelen wat mij betreft dé grootste innovaties van de jongste jaren, waarvan ik gretig en overvloedig gebruik maak omdat ik merk dat het echt wel een grote meerwaarde oplevert. Met dank aan mijn modelbouwbroeders Gulfie en Guido die me het bestaan van deze accessoires leren kennen hebben. Hier enkele foto's van de afgewerkte cockpit, waarin ook de brandblusser gemonteerd werd. Dit onderdeel is het enige dat in de kit zat. Wat nu nog ontbreekt is het dashbord, dat ook de nodige aanpassingen moet ondergaan. Het is te kort en er ontbreekt een stukje aan. Verder heb ik alle lampjes en schakelaars weggesneden en er een gaatje geboord, zodat ik eens deftig kan tekeer gaan met mish-mash onderdelen die het dashbord moeten gaan opsmukken. Hier alvast een foto van het aangepaste dashbord vooraleer het gespoten is zodat je kan zien waar de aanpassingen gebeurd zijn. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat uw threads best gelezen (en geapprecieerd) worden. Dat zie je iedere keer wel weer aan het aantal hits. Gene paniek, ge hoeft nog niet met modelbouw-pensioen
Die mish-mish is inderdaad niet te doen. Ik heb de laatste paar dagen mijne voorraad ook eens deftig zitten "dissecteren", en wat daar allemaal in zit is écht niet te doen. Ik ga er zeker ook meer gebruik van beginnen maken. Waarbij dus ook van mijnentwege dikke merci aan "uitvinder" Gulfie!! Mijn lof rond de RangerInk heb ik elders al laten fladderen, en de aanbrenger daarvan weet het al. Om terug te komen op uw eigen thread: goe bezig jong! Wat moet een mens altijd blijven zeggen als het perfect is?
|
||||
|
||||
Quote:
Wat mish-mash betreft ben ook ik er zeer tevreden over, voordien nooit gebruikt maar als je wat nodig hebt, zit er altijd wel wat in wat je kan gebruiken (zie mijn Yamaha) En over uw werk kan ik Dominique alleen maar bijstaan...altijd zo perfect gebouwd. Tom |
|
||||
|
||||
Dat geloof ik ook best wel, maar misschien zijn mijn threads over Le Mans wagens ietske minder gegeerd, aangezien ik eigenlijk zo'n beetje de enige ben die statische modellen van Le Mans wagens op 1/24 bouw. Dat maakt verder ook niet uit hoor, het is zo maar een stoem gedacht van mij
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
De update ervoor waren er 6 replies en die daarvoor was goed voor 2 replies en die daarvoor goed voor 3 replies. Met je 4 replies zit je dus op een beter dan gemiddelde. Als je naar de rest van de andere "grotere" threads krijgt, kom je tot de volgende vaststelling. - Porsche 908/80, Sennake, 65 replies, 1679 views = 0.04 reply/view - Yamaha YZR-M1 Laguna Seca , Tom21, 135 replies, 4654 views = 0.03 reply/view - Mini "Donna", Dominique, 80 replies, 3449 views = 0.02 reply/view - Nissan Skyline GTR (R34), Gulfie, 120 replies, 4606 views = 0.03 reply/view - Honda Prelude, Guido, 133 replies, 3353 views = 0.04 reply/view - Ferrari 250 GTO, ferrari rules, 92 replies, 2287 views = 0.04 reply/view - BSA Peugeot 307 WRC, Guido, 230 replies, 9980 views = 0.02 reply/view Zeg nu eens wat er echt scheelt? Zoals ge ziet, is er dus niks aan de hand. Dus, terug naar die werktafel van jou, plekken, foto's nemen en de thread updaten! Hoor ik u nog? Misschien is het ook wel zo dat wanneer een van de meester modelbouwers werkt, de anderen gewoon kijken en zwijgen - zoals in het lager onderwijs, als de meester sprak, mocht er ook niet gebabbeld worden. Last edited by Guido; 01-03-2008 at 23:18. |
|
||||
|
||||
Niet dat ik referentiefoto's heb, maar op het gevoel lijkt het dat de "knop", rechts van de bestuurder en de versnellingspook, wat overmaats is.
Voor de rest: een zeer groot "wow" gehalte. |
|
||||
|
||||
Als liefhebber van Le Mans wagens loopt de zever uit mijn mond terwijl ik in stilte van deze thread geniet. Dit is klasse
Toch wacht ik met spanning op het moment dat "Made in Japan" uit het chassis gaat geschuurd worden |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor een Porschist, kan ik me voorstellen, moet dat een pijnlijke noot zijn. Mij klinkt het als muziek in de oren. |
|
||||
|
||||
Quote:
( )
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben een grote F1 fan maar ik kan even goed genieten van andere modellen. Zo ben ik er van overtuigd dat er in ALLE threads wel iets te leren valt. Zo is het echt kwijlen van Uw thread Tom maar even goe van deze Porsche van de Guy . Met andere woorden , voor mij maakt het niet uit of je nu een 2pk'tje (Dominique) , Le Mans Series modellen (Guy) , Moto's (Tom) , Rallye wagens (Guido , en vele anderen) , Retro modellen of F1 wagens (mezelf) bouwt, ieder project is het waard om te volgen !!! Ik vind dit hier een super mooie, en vooral , leerrijke site die mijn niveau in een korte tijd al omhoog geduwd heeft!!! B.t.w. Guy : |
|
||||
|
||||
Quote:
By the way, Guy, goe bezig.
|
||||
|
||||
Quote:
|