![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Sta altijd open voor contact. Je hebt mijn nummer, je hebt mijn e-mail, je weet waar ik werk, je weet waar ik woon. Het staat je vrij ![]() C U |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de zoveelste keer, legale vrijkaarten gratis uitdelen op de openbare weg in de buurt van een kassa? Er is niets mis mee. Een organisatie (of circuit) die daar iets tegen wil doen is fout bezig. Sterker nog, het is tegen de wet in en riekt naar discriminatie van bepaalde bezoekers.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Spreek uit ervaring:
Aan de Hip: -Meerdere gezagsmensen van CZ die er wilden passeren zonder wagendoorlaat, geweigerd omdat ze hem niet hadden.... -Als ze dan een doorlaat ergens gehaald hadden, en hem niet gekleefd en ingevuld hadden zoals smorgens op briefing gezegd werd, geweigerd ... -Dag erna: gegarandeerd op de briefing een aanmaning omdat ik niet flexibel en begripvol was ivm collega's en mijn "bazen"... -Als je dan reageerde met de opmerking: ademen sommige mensen andere lucht als de toeschouwers mocht je al naar huis vertrekken ... Zeggen dat in Z-Afrika apartheid ook niet meer toegelaten was, was dan helemaal uit den boze ... Ik doe er nu al bijna 10j geen kontrole meer, en op de plaatsen waar er nog kennissen van vroeger controle doen aan inkom of parking, geraak je na een babbeltje nog vaak gratis binnen, zonder inkomkaart... Ik ben ermee gestopt om er te "werken" omdat ik een degout kreeg van de manier van werken : ongelijkheden, en dingen door de ogen zien... Nu ga ik nog gewoon kijken, betalend of met vrijkaart, en dan amuseer ik me. Het aalmoes van vroeger dat ik kreeg, mis ik niet ... PS: voor iemand die zijn profiel hier verwijderd wilde hebben, wordt er nog veel door je geantwoord ... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|