De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-06-2008, 21:58
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Goeiedag Pascal 't Is niet omdat ik niet reageer dat ik dit niet lees eh. Meer nog: ik heb in deze een zeer duidelijke opvatting, die ik echter als admin van het forum en als bestuurslid van de vzw liever niet ventileer via dit kanaal. Ik zou natuurlijk ten persoonlijke titel kunnen spreken, maar er zullen toch altijd mensen zijn die dit zien als een uitspraak van De Paddock. IRL is iets anders: als we elkaar nog eens tegenkomen kunnen we het er nog eens over hebben. Trouwens, het is de discipline van de andere admins/bestuursleden die er volgens mij voor zorgt dat er van die kant geen officiële reactie volgt, want ik ben ervan overtuigd dat ze dit ook gelezen hebben
Het was niet deze kant die ik bedoelde. Terecht echter dat je volgt, een mening hebt, al of niet ingrijpt Maar, het was een heel ander doelpubliek dat ik in gedachte had.

Sta altijd open voor contact. Je hebt mijn nummer, je hebt mijn e-mail, je weet waar ik werk, je weet waar ik woon. Het staat je vrij

C U
Reply With Quote
Old 11-06-2008, 00:07
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by wilmai View Post

Op de vragen of jij dat eens moet proberen voor bv Pinkpop aan de kassa kaarten uit te delen. Komt er zelf geen reactie. Zelf op verduidelijkingen komt geen reactie.
Als ik legale vrijkaarten heb, kan ik die gerust voor de kassa van Pinkpop uitdelen. Ik verwacht totaal geen problemen. Sterker nog.............je kunt zelfs je kaartje verkopen aan een of andere zwarthandelaar in de buurt van de kassa en binnen het afgezette gebied van het evenement. Die gast verkoopt dat dan weer door, illegaal maar ze gedogen het. Waarom? Gewoon rust in de tent houden. Ga je daar hard optreden met politie en dergelijke dan krijg je alleen maar relletjes en opstootjes.

Voor de zoveelste keer, legale vrijkaarten gratis uitdelen op de openbare weg in de buurt van een kassa? Er is niets mis mee. Een organisatie (of circuit) die daar iets tegen wil doen is fout bezig. Sterker nog, het is tegen de wet in en riekt naar discriminatie van bepaalde bezoekers.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 12-06-2008, 21:12
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Spreek uit ervaring:

Aan de Hip:
-Meerdere gezagsmensen van CZ die er wilden passeren zonder wagendoorlaat, geweigerd omdat ze hem niet hadden....
-Als ze dan een doorlaat ergens gehaald hadden, en hem niet gekleefd en ingevuld hadden zoals smorgens op briefing gezegd werd, geweigerd ...
-Dag erna: gegarandeerd op de briefing een aanmaning omdat ik niet flexibel en begripvol was ivm collega's en mijn "bazen"...
-Als je dan reageerde met de opmerking: ademen sommige mensen andere lucht als de toeschouwers mocht je al naar huis vertrekken ... Zeggen dat in Z-Afrika apartheid ook niet meer toegelaten was, was dan helemaal uit den boze ...

Ik doe er nu al bijna 10j geen kontrole meer, en op de plaatsen waar er nog kennissen van vroeger controle doen aan inkom of parking, geraak je na een babbeltje nog vaak gratis binnen, zonder inkomkaart...
Ik ben ermee gestopt om er te "werken" omdat ik een degout kreeg van de manier van werken : ongelijkheden, en dingen door de ogen zien...

Nu ga ik nog gewoon kijken, betalend of met vrijkaart, en dan amuseer ik me.
Het aalmoes van vroeger dat ik kreeg, mis ik niet ...

PS: voor iemand die zijn profiel hier verwijderd wilde hebben, wordt er nog veel door je geantwoord ...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules