![]() |
|
|
||||
|
||||
Was tof om de wagen nog eens te zien (en horen) bollen!
|
|
||||
|
||||
Nu nog 4 piloten en 2 wagens vinden voor Klasse 1 en ik denk dat we klaar zijn. Zou het zo tof vinden voor die mannen van Mext die uitkomen in klasse 1 het ganse seizoen dat ze met 5 zijn zodat er een klassement is.
Nog iemand enig idee? Auto´s zijn er overal beschikbaar. Bouillon - Tavernier - Gevers - Mollekens - Kuus - Jos Menten - Severich - Thierssen - Redant - Haane - Van Delm - Dumarey - Steegmans - Schreurs - Van Roi, Vanthoor - Vetters - Van Uytsel - Nelissen Grade - Kelders - Lambert - Lefort - Couwberghs - Bonnaerens - Goossens!! - Van Sande - Cloet - Sluzny - Van Rossem - Kersten - Leest - Verheyen - Daelemans - Schuybroeck - Van Mol - Dierick - De Doncker - Ickx - Van de Velde - Ceusters - Kenis & De Keersmaecker samen ![]() Heeft iemand van bovenstaande heren tijd en een beetje spaarcenten voor 3 uur vertier? ![]() |
|
||||
|
||||
Ge vergeet Lumbeeck
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ok, dan heb ik nix gezegd.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Je hebt wel gelijk, er staan veel wagens te wachten op piloten... het zijn die spaarcenten die hen tegenhouden denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
Stefaan Tavernier zal met een Porsche 996 uit de stal van Speedlover deelnemen komend week-end samen met Tom Langeberg (daarna met Jean-Pierre Decoster)
![]() |
|
|||
|
|||
inderdaad foutje van mij, ga volledig met u akkoord Dries.
|
|
|||
|
|||
Wim Lumbeeck en Ron Marchal bemannen de Chrysler Viper van AD sport zeker al tijdens het eerste weekend
Bron : pitstop.tv |
|
|||
|
|||
Quote:
(ken de reglementen niet helemaal) |
|
||||
|
||||
Nee, ze moeten met tenminste 5 teams zijn in iedere klasse.
![]() |
|
|||
|
|||
Ah ok... Hopen dat er dan nog wat extra volk afkomt
![]() 't Is trouwens nog serieus stressen, de Mosler staat nu nog binnen voor de belettering. Zal maar net op tijd klaar zijn voor Francorchamps. Nuja, ik kijk er erg naar uit ![]() |
|
|||
|
|||
De AD-sport Biturbo zou ik ook nog wel willen zien rijden, die stond vorig jaar even opde inschrijvingslijst dacht ik, maar is toen vervangen door de cup.
Iemand enig idee welke oude belcarwagens nog in een garage staan te wachten op nieuwe kansen...?
|
||||
|
||||
stealth b6 misschien nog.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|