|
|
||||
|
||||
Ik zal eerst zeker een proefstukje doen. bedankt voor de snelle reactie.
Lesley |
|
||||
|
||||
ik vraag mij af hoe ik het beste de letters in de ( gaas ' grill ) kan krijgen ik heb het ooit met een penseel gedaan maar dat was niet zo mooi
hier is een voorbeeldje
|
||||
|
||||
Bij de PE upgrade sets van crazy modeller en studio 27 zit een klein malletje waarmee je de 206 op de gaas kunt spuiten.
|
||||
|
||||
oke thx voor de info
|
|||
|
|||
Hoe bewerk ik en monteer ik oa de remschrijven van Tremonia? Ik heb vandaag de schrijven mogen ontvangen maar weet niet hoe te beginnen. Kan ik alle onderdelen voorzichtig los knippen met een kniptang, of moet het op een andere manier ? Weet iemand hoe ik de remklauw monteer op de schrijf? waarvoor dienen bv de kleine plaatjes die erbij zitten?
|
|
||||
|
||||
Wat is "Tremonia"?
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Gordels:
Remmen: |
|
||||
|
||||
ik heb nog eens een vraag
zit met een decal die een beetje kapot is gegaan op de body kan ik die bijtippen met verf (tamiya potjes waterbassis ) en dan naderhand met blanke lak over van gunze ??
|
||||
|
||||
Moet kunnen. Tamiya acryl en gunze topcoat vernis zijn beide op acryl basis.
Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Dat gaat Perfect, ik heb dat al gedaan.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
en welk zwart zou ik dan het beste kunnen gebruiken ?
de decal zelf is licht glanzend dus dacht ik x1 te gebruiken dat is mat zwart en met de gunze erover zou dat verschil toch klein moeten zijn denk ik dan he correct me if I'm wrong
|
||||
|
||||
x-1 is glanzend zwart. xf-1 is mat zwart. Persoonlijk zou ik opteren om x-18 te gebruiken, zijdeglans zwart.
|
||||
|
||||
oei was de f vergeten erbij te zetten
oke dus x18 zal het dan worden
|