|
|
||||
|
||||
New WixSkin Porshe 996 - NGT Racing.
The skins worden nu een onderdeel van een nieuwe BELCAR mod voor GTR2. Ik word hierbij reeds bijgestaan door Mystery. http://www.bsim-racing.com/forum/index.php?topic=120.0 |
|
||||
|
||||
Chique wagens hier allemaal. Toch een vraagje, welke carviewer gebruiken jullie? Door verplichte lijstjes aan te maken van nieuwjaar-cadeau's kan/mag ik GTR2 nog niet kopen. Maar zou wel graag al wat oefenen met skinnen. Dus die foto's van hierboven zijn dat met een GTR2-carviewer
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Dit is eentje waar ik mee bezig ben. Zoals jullie zien is hij nog niet helemaal af. Maar na de examens zal ik hem gauw afmaken.
http://img294.imageshack.us/my.php?i...porscheun9.png
|
|||
|
|||
Die NGT Skin is zeer goed veel beter als die van mij kijk al uit naar de mod
doctor jozz die porsche is ook zeer mooi goed bezig hier |
|
||||
|
||||
Eindelijk een belcarmod ! Check deze pagina maar ns ->http://www.bsim-racing.com/html/belcar.html
|
||||
|
||||
IDD, en ik ga waarschijnlijk ook meehelpen.
Ik heb met Wix er over gesproken, maar hij kijkt voorlopig eerst nog even over hoe ze het opzetten van het mod team gaan doen. Als het echt 100% zeker is dat ik meedoe dan kunnen jullie dit verwachten. -Skins, ben er niet de beste in. -Sounds, een auto een krijgt bijv de soundspack van een andere auto. -Tracks standalonen. 24u van Zolder bijv. -Physics, auto andere physics geven(meer vermogen, minder downforce etc.) |
|
||||
|
||||
Ga deze Mod zeker volgen
|
||||
|
||||
Hopelijk gaan jullie dan ook de PSI-Porsche wat sneller maken dan hij tot nu toe is in GTR2 !
|
|||
|
|||
Knap, heel mooi
Mss al iets te vroeg om te vragen, maar gaan jullie HEEL het veld namaken, of slechts de auto's die mogelijk zijn?
|
||||
|
||||
Die wagens zien er schitterend uit! Ik hoop dat er iets gereleased wordt nu (niet het GTR verhaal). Ook als de Stealth, Marcos, Mini, etc... niet mogelijk zijn.
|
|
||||
|
||||
Stealth B6 en Marcos kunnen mogelijk worden.
Auto-Art is beizg met de Stealth en de Marcos is al bijna klaar. Als je RSC een beetje volgt zie je dat de Eurotech Marcos 1 van de testmodellen is. Er komen physics voor een hele boel nieuwe auto's. Als je al kijkt op de website waar de Belcar skins staan kan ik al aardig aan het werk. Maar ik heb alleen een beetje te weinig data ervoor. Voor de auto's die nu al klaar zijn kan ik al physics voor maken. BMW M3 GTR V8 van GS Motorsport. Als ik de website van GS moet geloven heeft de BMW deze specs.: Beschreibung: GTR BMW E 46 M3 Motor: BMW V 8 Hubraum: 4995 ccm Gewicht: 1150 kg Leistung: 582 PS bei 7.900 U/Min Drehmoment max: 580 Nm Geschwindigkeit: über 310 km/h Getriebe: Hollinger 6-Gang Sequentiell Als ik deze specs aan hou dan gaat hij veel harder dan de orginele BMW M3 GTR in het spel. Dus ik denk dat ik hem specs geef zodat hij even snel is als een Porsche RSR. Daarnaast nieuwe physics voor de 996 Bi-Turbo's, GT2-R's, SRT Corvettes GLPK Corvette, 993, Viper CC en misschien nog meer. We zullen afwachten. |
|
|||
|
|||
Zeer goed nieuws (over het veranderen van de physics), misschien kunnen jullie ook eens informeren naar die Ultima GTR die gaat uitkomen in die SuperWorld GT Mod? (denk dat je dan wel de physics en sounds moet gaan aanpassen)
|
||||
|
||||
Ik zal er eens om vragen. Ik heb ook al McLaren Longtail van hem die straks ook gaat uitkomen, dus misschien dat ik de Ultima ook alvast kan krijgen.
|
|
||||
|
||||
Jorrit, denk je niet dat het netjes is om even te wachten op Wix' reactie voordat je met de mod wegloopt?
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|