![]() |
|
|
||||
|
||||
Misschien ben je er zelf al achter gekomen, maar volgens vln.de zijn ze met z'n drieën uitgegleden op waarschijnlijk koelvloeistof, bij Flugplatz.
Ik ben daar gaan kijken Zaterdag, en kwam net te laat aan onderaan bij het tunneltje onder de baan. Ik weet zeker dat ik ze alledrie nog heb horen langskomen - en dan loop je naar boven en zie je 3 Porsches staan ![]() Ik kan later nog wel wat foto's posten van het slagveld. Vooral de Manthey Porsche zag er op het eerste gezicht behoorlijk begaaid uit. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De Getrag BMW als verrassende winnaar en dat heeft altijd wel iets.
Spijtig dat de Mamerow Porsche er niet was. De nieuwe Scheid V8 is niet gestart wegens motorproblemen. De Raeder "Gallardo" reed af en toe en had bijna zeker opnieuw koelproblemen. Manthey, Alzen en Land Porsches zaten bij aanvang 2e ronde elk zo'n vier seconden uit elkaar en vanwege de Quiddelbacher Hohe heuvel dus uit elkaars zicht. Ze zijn dan alledrie aan 200km/h rechtdoor gegaan in Flugplatz door koelvloeistof van een tragere deelnemer (en traag vlaggen). De 3 wagens hebben elkaar uiteindelijk ook geraakt na de initiele impact. Voor zover ik weet vielen de verwondingen goed mee gezien het incident. Er was toen ook een poging om een safety car in te lassen wat niet gebruikelijk is in VLN maar de Schubert BMW 1 drumde er zich voor mijn ogen langs het gras voorbij en toen ging het blijkbaar toch niet door. |
|
||||
|
||||
En Zakspeed... deze waren terug met hun Viper('s)??
Rode?? Wit/groene?? Gereden? Gefinisht? |
|
||||
|
||||
Quote:
(Zo te zien de wit/groene op een 4de plaats algemeen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De site zelf heb ik aleens bezocht maar aangezien er geen Engelstalige versie .. toch wel spijtig?? Kan ik er niet veel op vinden... is er een direct link naar de resultaten per race? Vind ik er echt niet op trug.... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() http://www.vln.de/ => Rennen => Ergebnis Rennen (van de race die je zoekt uiteraard).
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Merci Mark, nu weet ik wat woordjes meer si ![]() Enkelen van die VLN wagen zullen we trouwens trug zien in de 24H Bahrein eind dit jaar! Want de 24h-special wagens die worden toegelaten kunnen enkelen uit VLN zijn, niet? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Foto van de wagen: ![]() Bron: www.kw-racing.de Last edited by Viper GTS-R***; 29-08-2006 at 01:46. |
|
||||
|
||||
Het slagveld:
![]() Gezien de snelheden daar valt het nog aardig mee qua schade, maar toch. De Manthey Porsche ziet er toch lelijk uit linksvoor, Land heb ik niet echt kunnen zien en Alzen rolde nog goed genoeg om verder te slepen. Leek er ook op dat die nog op eigen kracht de baan is overgestoken. De Nordschleife is wel een erg fijn circuit voor foto's zeg. Vergeleken met moderne circuits kun je je daar nog eens lekker loslaten zonder elke keer draad voor je neus. Een kleine impressie: ![]() Hatzenbach II ![]() Hatzenbach I ![]() Pflanzgarten Meer hier |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Knappe fotos trouwens. Kan je mij de foto van de Konig Pilsner Mercedes 190 #432 bezorgen? Groeten |
|
||||
|
||||
Dank je, en ja, dat kan ik - zie pm
![]() |
|
||||
|
||||
Als ik zie hoe dat circuit er bij ligt moet dat in de regen toch gevaarlijk glad zijn met al die verf op de baan.
Dat is op moderne circuits toch verboden niet ? |
|
||||
|
||||
De verf valt eigenlijk weinig van te merken, het zijn vooral de verschillende soorten tarmac, de zaadjes ed van de bomen en plassen aan de hoge curbs die het hem doen.
In verschillende bochten geeft de buitenste strook tarmac in de regen veel meer grip als de binnenste, hierdoor ben je in de regen sneller door gewoon de volledige bocht buitenom te rijden. Brunnchen II, Eiskurve, rechtse Eschbach en Hocheichen zijn er zo enkele. Er is een leuk onboard regenfilmpje van vorig jaar waar Sabine met de 997 buitenom Alzen voorbijgaat ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|