![]() |
|
|
||||
|
||||
Die is in de kwalificatie helemaal krom gereden, Ortelli is meen ik nog voor controle in het ziekenhuis geweest.
|
|
||||
|
||||
Wel een opvallend goede prestatie van de Felbermayer-Proton 996 RS!
Benieuwd of Marc Lieb de rest van het seizoen met de 996 gaat rijden. En Bouchut bewijst het wat hij zei, de zege in Zuhaï was geen Lucky Win. |
|
||||
|
||||
Bedankt Bramzel!
Gelukkig kwam ie er zonder kleerscheuren vanaf... Idd mooi dat opnieuw de Lambo voor de overwinning gaat. Wel jammer dat de n°8 steeds door ongeluk geplaagd wordt. Hopelijk keert het tij zich in de volgende ronde. |
|
||||
|
||||
De nr 7 Lambo was echt zeer sterk en reed de nr 8 eigenlijk een beetje zoek. Helaas ging Kox met de Lambo de muur in, maar anders waren ze waarschijnlijk derde geworden, en dat lijkt me zeer positief.
En vergeet niet dat de 7 Lambo met 40kg Ballast reed!!! |
|
||||
|
||||
![]() Onboard lap met Bas Leinders in de Gillet Vertigo FIA GT in Bucharest Klik op de kleine images om te starten ![]() Enjoy,
|
||||
|
||||
Wie niets heeft kunnen zien op TV of internet van de race of het spectakel in de regen nog eens terug wil zien: ik vond deze knappe samenvatting van 10min op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mbkkiElStWw
Als alles goed loop, komt in de loop van volgende week een uitgebreid album met foto's online op BTSpictures.be van Bucarest. |
|
|||
|
|||
Stukje uit het raceverslag van Hezemans:
Quote:
bron: www.hezemans.nl |
|
||||
|
||||
Ik kan me er iets bij voorstellen, hij heeft tenslotte nu al 2 races 'verloren' door Deletraz. Deletraz valt me ook erg tegen tot dusver, vorige jaren deed hij het telkens erg goed, Piccini was sneller maar Deletraz deed zeker zijn deel. Ook maakte hij veel minder fouten dan nu. Zou de Vette hem niet zo liggen?
|
|
|||
|
|||
Als Deletraz er in monza weer van af gaat moet Hezemans aan een andere bijrijder denken, misschien wel een conspiracy waarbij Deletraz door de concurentie wordt betaald
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|