![]() |
|
|
||||
|
||||
Oei oei oei, de safety car aangereden door de race leider
![]() Prive rijders wat fabrieks rijders er af rammen, auto's wat in brand vliegen ![]() Ik ga wat BTCC kijken, daar zien we nog teminste echte races ![]() Last edited by smiley; 17-05-2009 at 15:21. |
|
||||
|
||||
Prachtige actie van de safety car.
![]()
|
||||
|
||||
Inderdaad echt vreemd, het leek wel alsof hij Engstler gewoon wouw blokken ofzo
![]() |
|
|||
|
|||
Wat een weekend
![]() Wat betreft SC. Die had eerder de baan opgestuurd moeten worden. Verder had de bestuurder niet naar het midden van de baan moeten sturen maar aan de rechterkant moeten blijven. Overigens waren race 1 en 2 verder wel vermakelijk. |
|
|||
|
|||
Ik heb blijkbaar heel wat gemist. Zat op Zolder, en blijkbaar heeft mijn digicorder het nagelaten van race 2 op te nemen. Gelukkig is er ook nog youtube.
Engstler had misschien wel wat trager moeten rijden bij de vele gele vlaggen, maar wat die safety car daar doet :s, die rijdt er gewoon voor in. Het was mij gisteren al opgevallen dat die pit exit niet echt ideaal was, maar dit zou toch niet mogen gebeuren!
|
||||
|
||||
http://www.youtube.com/watch?v=RqddOOVKEUs
FIA is lekker bezig de laatste tijd ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
WTCC Pau was een dramatisch nieuw dieptepunt, KSO/Eurosport/FIA moet écht doorhebben nu dat er wat moet gebeuren anders is het schluss voor het WTCC volgend jaar. Of zelfs dit jaar al...
|
|
||||
|
||||
Ik stel me toch een aantal vragen over de safety-car; Moet die piloot geen racepak en ne helm aan hebben ipv een t-shirt. Echt veilig is dat niet.
Ook stel ik me de vraag of het bord, dat de safety-car-procedure aangeeft, wel werd getoond, aangezien de race-leider nog op race-snelheid de bocht uitkwam. Het wordt volgens mij hoogtijd dat daar eens een serieus reglement wordt toegepast, want zoals het er daar dit weekend aan toe ging is geen goede reclame voor de autosport.
|
|||
|
|||
Bedankt Mark voor de nederlandstalige versie, ik vroeg mij al af wat pb ging zeggen hierover. Spijtig dat dit alleen commentaar op de herhaling is, en niet op het livebeeld. Nu de beelden gezien van die blinde bocht, zware fout van de koersdirectie en de piloot van de safetycar!
Porteiro kan er precies nog altijd niet tegen dat Hernandez zijn fabriekszitje heeft, want die hebben dit jaar al meer gebakeleid!
|
||||
|
||||
Wat is me dat allemaal voor een circus in Pau dit weekend???
![]() Ben net van plan om de WTCC in Brands Hatch te gaan zien...hopelijk wordt er tegen dan wat orde gesteld wat het reglement betreft. Last edited by Belle; 18-05-2009 at 01:07. |
|
|||
|
|||
15 rijders hebben tijdens de race het toegelaten toerental/turbodruk overschreden: http://www.touringcartimes.com/news.php?id=3491
Wat een klucht. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
het manoeuvre van de SC is wel raar: komt traag de pits uit, schiet dan naar de race lijn, en vertraagt daar weer... Zoals PB zegt in het nederlandstalige filmpje: na een blinde bocht is dat niet de slimste rijstijl trouwens; zo geheel ongezien is het nu ook weer niet http://www.youtube.com/watch?v=L8EtZLhwt38
Last edited by marcel; 19-05-2009 at 00:02. |
|
|||
|
|||
En zeggen dat de organisator deze zonneklopper (T shirt - en ik die dacht dat de FIA officials een blazer moesten dragen; dat zal wel vroeger geweest zijn; times are changing) in de startcar ook nog dik en vet moet betalen; enkele dagen een kamertje voor hem moet voorzien in een nederig hotelletje met toch een aantal sterren en dan ook nog zorgen dat het mannetje geen honger lijdt.
SuperMax gaat er zich mee bemoeien. Lijkt mij nodig. Het zou goed zijn om de klungelende officials ook eens een boete op te leggen. En indien deze boete in verhouding zou staan met het vergrijp (F1 piloten krijgen 5.000€ of zo iets boete als ze een paar kilometer te snel rijden in de pits), dan mogen deze officials zich aan een rekening met vijf nullen verwachten. |
|
|||
|
|||
Waarom kunnen de officials geen maximum snelheid opleggen aan de racewagens bij een SC situatie ??? Ze kunnen dat wel in de pits. Kan toch niet zo moeilijk zijn. Ik zeg maar iets: 120km/u
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|