![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
alweer een reden om lotto te spelen
![]() |
|
||||
|
||||
Woehoe, mijn geld komt eraan
![]() Ik heb de lidkaarten gezien en ze zijn kei-cool! Indien er nog twijfelaars zijn, niemeer twijfelen, gewoon doen! Greetz Barry |
|
||||
|
||||
Werner mijn geld zou er ook al moeten zijn ............
(wat een telefoontje zoal teweeg brengt hé) |
|
||||
|
||||
IDD.
![]() Zij die hun naam nog op de sticker wensen moeten snel gaan zijn. Sluitingsdatum 2 de week van de maand Mei. |
|
||||
|
||||
Werner,
Kan je hier misschien een lijstje maken van wie betaald heeft? Bedankt, he! |
|
||||
|
||||
Geef me even wat tijd Johan.
Momenteel ligt de prioriteit bij het aanmaken van de stickers. Zodra dit is afgerond krijgt iedereen die betaald heeft een mail die dit bevestigd en waarin ik tevens de naam die op de wagen komt nog eens vermeld om te kijken of dit juist is. |
|
||||
|
||||
Sorry, Werner, het was niet om u af te jagen ...
|
|
||||
|
||||
LOL. No problem Johan.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik spreek morgen eens mijn bank aan en dan kan je normaal gezien ook 15€ van mij verwachten...
Go driesco is nu nog alles hé ![]()
|
|||
|
|||
Ben ik overigens nog op tijd? of stond hier een tijdslimiet op?
|
||||
|
||||
No limit, dus storten maar
![]()
|
||||
|
||||
tja, ik kan niet achterblijven hé
ik zal maandag mijn bank ook verwittigen als ge geen bevestiging krijgt in de loop van de week werner, dan is dat het teken dak het vergeten ben ik zal er proberen aan te denken, maar ik heb weer zoveel aan mijne kop voor de moment groetjes
|
|||
|
|||
Sinds ik over webbanking beschik is mijn leven 5 keer leuker geworden, niet meer de hele tijd naar de bank moeten en vanuit je luie zetel zelfs internationale cheques versturen etc. :-) Iedereen aan te raden.
|
|
|||
|
|||
Daar moet je wil ouder dan 17 voor zijn
![]()
|
|