![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bij leven en welzijn tot een volgende update :lol: |
|
||||
|
||||
Eind vorige week mijn foto binnengedaan van de Aston Martin DBR9 GULF om te laten inkaderen
Gisteren gaan afhalen....zie hier het resultaat: ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
Begin deze week zijn mijn 2 nieuwe aanwinsten toegekomen, 2 Aston Martins
De #33 Aston Martin "Redbull" FIA GT winner Mugello en de #58 Aston Martin 24H Le Mans 2005 ![]() |
|
||||
|
||||
Vorige donderdag enkele foto's gemaakt van mijn nieuwe aanwinsten:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Enkele foto's van mijn 2 Aston Martins "Redbul" De Mugello versie en de Spa versie :dance:
![]() ![]() Groetjes en tot een volgende update ![]() |
|
||||
|
||||
Mijn collectie Aston Martins DBR(S)9 bestaat momenteel uit 8 stuks:
- Aston Martin DBR9 #57 Sebring 2005 - Aston Martin DBR9 #58 Sebring 2005 - Aston Martin DBR9 #58 Le Mans 2005 - Aston Martin DBR9 #59 Le Mans 2005 - Aston Martin DBR9 #33 Spa versie 2006 - Aston Martin DBR9 #33 FIA GT Mugello versie - Aston Martin DBR9 #009 Le Mans 2008 presentation car - Aston Martin LMP1 #007 Le Mans 2009 ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
zeer mooie collectie man !!
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Die groene
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hier enkele foto's van mijn nieuwste aanwinst: de Flying Lizard porsche 996 GT3 RSR ALMS 2006.
Heb deze wel wat moeten herstellen want tijdens de reis was de achtrspoiler losgekomen, maar alles is goedgekomen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Later enkele foto's samen met de 997 versie |
|
||||
|
||||
Zoals beloofd enkele foto van de 996 en 997 GT3 RSR van Flying Lizard Motorsport, zowat het fabrieksteam van porsche in de USA.
Enjoy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
Schoon koppel.
![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Kon het niet laten en heb eens een fotoshoot gedaan met mijn USAF 1:18 F-16.
![]() En welke modellen waren meer geschikt om samen met de F-16 op de foto te staan dan de 2 corvettes C6R #3 en #4 ALMS 2007 van het Amerikaanse Corvette Racing. Op de achtergrond zie je een Amerikaanse half track met luchtafweer. Ook de Amerikaanse vlag mag niet ontbreken ![]() De foto's: ![]() ![]() ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
Deze week is mijn Audi R8 LMS #98 24H Nurburgring 2009 aangekomen die ik bij Carmodelz in Nederland had besteld.
Ik heb ze nu alle 3 Uitgebreide foto's volgen... ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|