![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzz.. Corvetteboy |
|
||||
|
||||
mensen zijn ook ni snel content eh
![]() ![]() julie wouden een foto en jullie hebbener een....okhet is noggeen volledige livery maar als ze alle onderdelen hebben hebben ze kunnenze hem op een week in een vijzen als ze daar de tijd voor hebben de rally bmw die ik met een rally pilootaan het bouwen bestaat uit minder hoor.....de versnellingsbak,motorblok, (die nog in goede staat ) van een half uit gebrande Z3 M Coupé....de kas staat nog op een E30 op het autokerkhof ![]()
Dirt Devils racing team, BMW E30 ![]() Last edited by fast freddy; 28-02-2004 at 00:04. |
|
||||
|
||||
Hij ziet er toch al breder uit...
![]()
|
|||
|
|||
[QUOTE]Originally posted by fast freddy
[B]mensen zijn ook ni snel content eh ![]() ![]() als ze alle onderdelen hebben hebben ze kunnenze hem op een week in een vijzen als ze daar de tijd voor hebben Fast Freddy = ook Smart Freddy ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar met de wetenschap dat Marc Ceulemans en zijn vroegere Ceco-team hier achter zitten, ben ik er zeker van dat dit een bom van een auto wordt! ![]() |
|
||||
|
||||
er is nog veel werk aan en als je alles juist wilt doen ben je nog wel ff bezig
|
|||
|
|||
Quote:
Bwa, 't is maar wat je verstaat onder veel werk... ![]() Tot nu toe zijn er nog maar ±100 dagen en ±1500 uren aan gewerkt, dus dat valt wel mee ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
laat dan eens wa fotos zien van die rallywagen
|
||||
|
||||
misschien later in het rally forum,maar water nu te zien is is een versnellings bak.....en een motorblok. Er is nog veeeel werk een geld nodig....tis maar ne VAS E30(of miss E36) die we gaan bouwen
omdat de huidige ni goe genoeg is....met een standaardmotor van193 pk ![]() ![]()
Dirt Devils racing team, BMW E30 ![]() Last edited by fast freddy; 29-02-2004 at 01:35. |
|
||||
|
||||
Ziet er al niet slecht uit.
Als de opbouw nu ook nog degelijk verloopt zou dit wel is een verrassing kunnen worden. Doe zo voort zou ik zeggen. |
|
|||
|
|||
Wel, mijn eerste reactie, ziet er wel uit dat dit een mooie racewagen gaat worden.
|
|
||||
|
||||
Bon, afgaande op die foto kan je dus TOTAAL niet zeggen of het nu een mooie en/of goeie racewagen gaat worden eh. Ikzelf twijfel er niet aan maar daarvoor ga ik niet af op die ene foto
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Hij begint er ondertussen zelfs verschrikkelijk goed uit te zien (allez onderhuids dan toch al) Dit wordt een prijsbeest! (al blijft autosport ondoorgrondelijk op sommige momenten) ![]() |
|
|||
|
|||
Voila WIJ zijn ingeschreven voor de Belcar 2004. Piloten Chris Mattheus en Bert Redant.
|
|
||||
|
||||
dat is goed nieuws
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|