|
|
||||
|
||||
Weet er soms iemand , als je nog bouwdozen van een Opel Kadett Gsi vindt ? Of Opel Ascona b ?
|
|
||||
|
||||
héé Dragu
Van de Kadett Gsi bestaat er alleen een metalen model van Guiloy, en van de Ascona b bestaat er een resin model, denk dat ze dat bij domino hebben. Dit alles op schaal 1/24ste Quote:
|
|
|||
|
|||
Ascona B is bij mijn weten nog niet uit op 1/24
De A weliswaar wel (Ik d8 van Profil24). |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ik ben slechts een goeie 8 maanden bezig en heb dan ook een veel beperkter lijstje dan jullie. Zoals jullie allemaal goed weten worden deze bouwdozen allemaal omgetoverd naar Slotcars.
Mijn bescheiden lijstje: Fujimi: - Porsche 917 Martini - BMW E30 M3: Autotech met Bastos Decals om Duez zijn Group A te maken - BMW E30 M3: Originalteile - BMW E30 M3: waarschijnlijk om in Marlboro kleuren te steken - Porsche 964 3.8RSR FATURBO - Porsche 911 RS '73 - Garage and tools - Mechanics - Mercedes 190 2.3-16 Group A Fuji - Ferrari F40 LM Tamiya: - Honda Accord Castrol - Porsche 935 Turbo Martini - Porsche 996 GT3 (met transkit en decals voor de Seikel GT3RS te maken) - Porsche 956 Canon Heller - Porsche 934 RSR Revell: - BMW M Coupé: om Belcar versie van te maken - BMW 320i STW: Met Tassin decals - 1/32 Porsche 935 Turbo - BMW 3 Compact Reeds afgewerkt: - BMW 635 CSI Works - BMW 635 Marlboro - Ford Sierra Wurth - Porsche 911 GT2 Taisan - Porsche 935 Turbo - BMW 320i Group 5 Groeten G. |
|
|||
|
|||
Ascona B vind je nog vaak op ebay, van burago. Is de 400-versie op 1/24. Meestal bij de deutschers, meestal betaalbaar, maar let wel goed op de verzendkosten. Is vaak walgelijk duur...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Eentje voor de originele raceversie, en eentje voor de Rothmans versie? Ikzelf heb hem 1 keer en ben van plan de Rothmans versie te bouwen, echter zonder hem te verbreden zoals eigenlijk zou moeten. Heb je trouwens weet van enige upgrade kit voor dit model? Met name de koplampen zouden wel wat betere detaillering kunnen gebruiken... Ik heb al gedacht om een straatversie van de 959 te kopen om daaruit de koplampen te "stelen", maar alleen daarvoor lijkt het me een nogal dure oplossing... Last edited by Sennake; 05-12-2005 at 13:28. |
|
|||
|
|||
Inderdaad, het is de bedoeling om de 961 in 2 versies te maken. Ik weet ook niet van een upgradekit voor de 961. Weliswaar heb ik gezien op mijn Rothmans decals dat ze er rekening mee gehouden hebben dat er mensen zijn die de 961 willen bouwen zoals hij was, namelijk breder (misschien zou dit iets zijn om een nieuw thread te starten op het forum: nl hoe een wagen uit te breden, met diverse foto's die dat stap voor stap tonen) Wat de lichten betreft: De lichten van de 993 van Italeri passen er bij mijn weten perfect in de 961
|
|
||||
|
||||
Mijn laatste nieuwe aanwinst, en tevens mijn laatste modelbouwdaad in 2005, de aankoop ervan.
18 euro betaald, en mag tevens niet in de collectie Mercedes racers op 1/24ste ontbreken. |
|
||||
|
||||
Heel mooi, kwist niet dat die uitkwam.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
deze thread is al van een tijdje geleden maar ik vond het leuk om hem eens terug boven te halen en mijn hoopje "plek" plezier er bij te zetten.
voila: zoals ge ziet, veel klein dooskes. Ik bouw meer 1/43, of beter gezegd bouwde want het is ondertussen al een jaar of vijf geleden dat ik nog iets deftigs heb proberen te bouwen , wel de collectie uitgebreid, dewelke bestaat uit de wereldkampioenen F1 (nog 5 ontbreken) en de Le Mans winners (nog veel te gaan). Tiens, waar heb dat nog gelezen Op een dag kom je dan terecht op dit forum en dan begint het terug te kriebelen, en als het kriebelt moet je PLEKKEN. Dus alles terug uit de kast gehaald en gaan we terug beginnen. greetz Bart |
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|