![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Onboard bij de Land Porsche vorig weekend, straffe kost.
http://20832.com/renn.tv/Alles_klar_Alter_Teil_2.wmv |
|
||||
|
||||
Quote:
Is veronderstel ik niet identiek als bv. de Ebimotors Porsche 996 GT3 RSR? Mooi dat deze wagen ook naar de 24H Bahrein komt! |
|
||||
|
||||
Ai ai ai. Dan zie je pas echt hoe hard het allemaal niet gaat.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn voor de seizoensafsluiter, andere Paddockers?
|
|
||||
|
||||
ik wil ook wel gaan, want moore international motorsport gaat er ook zijn, maar eerst vervoer vinden om daar te geraken :s
|
|
||||
|
||||
Quote:
Waar woon je ergens? Als het op route Gent-Brussel-Luik is kan je gerust meerijden. Mee terug rijden kan wel niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik weet het nog niet. Ligt een beetje aan het weer, maar het kriebelt wel alweer.
Ik lees trouwens net dat Vosse en Hemroulle meedoen met een Manthey 997 Supercup. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wist wel niet dat Vosse hen ging vervoegen, ze hebben eerder wel al met Schoysman gereden voor de 24h. |
|
||||
|
||||
Verlof gevraagd, verlof gekregen
![]() ![]() Count me in as well, ik ga van vrijdag al, wil die Z4 Roadster al vastleggen. Have a nice VLN |
|
|||
|
|||
Ik zou ook willen gaan. Maar ben nog nooit daar geweest en zou begot niet weten waar daar de mooie punten zijn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Eigenlijk zelfs 44 km als ge ook is aan de andere kant van de baan gaat staan. Maar zoek vooral een keer Breidscheid en trek is van Brünchen naar Karussel. Ik zal er ook weer zijn, zaterdagmorgen in de pits en met de race ergens langs de baan |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|