![]() |
|
|
|||
|
|||
Bij Fortis niet, ik heb al jaren webbanking sinds mijn...euhm...effe rekenen...sinds mijn 16de ofzo, 't zou zelfs vroeger kunnen zijn. Bij Fortis gaat het in elk geval vanaf uw 12 jaar denk ik, of toch van zodra ge een zichtrekening kunt openen.
|
|
||||
|
||||
Morgenavond 8 Mei sluiten we de inschrijvingen voor leden die hun naam op de Clio van Driesco willen zien.
Je kunt nog steeds lid worden maar dan staat je naam niet meer op de Clio. Dus zij die nog ambitie hebben: snel zijn en morgen geld storten. |
|
||||
|
||||
hoe gaan de namen op de wagen komen ?
nick of real name of ne mix van beide
|
||||
|
||||
we are discussing it right now
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet dus kiezen over real name of nick. |
|
||||
|
||||
nickname !!! voor mij....maar dat was al bekend dacht ik. euhm, wanneer worden die lidkaarten uitgedeeld......just asking
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dat speelt voor mij allemaal geen rol.
Het feit alleen al, dat dit mogelijk is is pretty cool ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
woehoe !!
ik heb dus morgen mijn lidkaart :P
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ja ik ga dan toch voor mijne real name denk ik zé immers JPMontoya zegt weinig
en btw laat die lidkaart maar komen grietje ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
bwa use my nick ... er zijn veel meer personen die mij als airco kennen dan mensen die mij als Yves Van Grimberge kennen
![]()
|
||||
|
||||
ik zou nicks gebruiken anders hebben we nen hoop timmen en yves' enzo.
|
||||
|
||||
kan je me eens iets laten weten of ik nu al ingeschreven ben?
want ik heb het geld gestort ed maar heb nog geen bevestiging gekregen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|