![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dat is inderdaad het probleem niet, volg de fans, parkeer bij een van de fanparkings en wandel enkele km langs de baan, altijd prijs ![]() Van boven in Nurburg GP Strecke langs de baan tot aan Quiddelbacher Hohe is ook een mooi stuk en makkelijk te bereiken. |
|
||||
|
||||
Hmm, het weer ziet er nu toch wel weer vrij redelijk uit. Zullen we dan toch nog maar een keer?
Misschien maar 'ns Schwalbenschwanz doen ![]() |
|
||||
|
||||
Spannend koerske, alleen jammer van het frisse weer en een hoopje neerslag. Vandaag was het veel beter, we zijn nog gaan wandelen in de bossen rond Schwalbenschwanz.
Weer zalig weekendje achter de rug, spijtig dat het seizoen voorbij is |
|
||||
|
||||
De laatste VLN was weer dik in orde !!! Ik ben zoals eerder gezegd zowel vrijdag als zaterdag kunnen gaan. Zaterdag zat het weer niet direct mee, maar zolang de fotos maar goed uitdraaien is alles ok, op het weer kun je je kleden.
De Z4 is spijtig genoeg uitgevallen, maar het is een veel belovend racemachien ![]() ![]() Tot volgend jaar !!! Cheers |
|
||||
|
||||
Heel knappe foto!
Z4 is uitgevallen door defect wiellager. Vrienden van mij zagen Vrijdag hun GT3 Cup tot schroot herleid na een ravage bij Bergwerk waarbij uiteindelijk 5 wagens zware schade opliepen. Gelukkig geen gewonden voor zover ik weet. Aanleiding was een heel glad wegdek bij het ingaan (niks bijzonders gevonden!!!!) van Bergwerk en lage marshall bezetting tijdens "vrij rijden". Er was ook een baan GT3RS bij betrokken (ai). De dag erop hebben ze toch gereden met de GT3Cup waar normaal het Porsche Junior team mee rijdt. 2e in klasse en 1ste en 2e eindplaats dit seizoen voor piloten in de Porsche GT3 Cup! Bert Lambrecht was er met de nieuwe 997 Cup en die draaide onmiddelijk goed. Mijn fotos volgen hopelijk. |
|
||||
|
||||
Mooie foto van een mooie wagen!
Erg lekker geluidje ook. Wordt in de VLN trouwens met bepaalde dempers gereden ofzo? De snelle Porsches en de BMW lijken me allemaal een soortgelijk geluid te hebben. Wel een érg fijn geluid trouwens! Ik ben zaterdag ook nog geweest (ik ben verslaafd inmiddels). Afgezien van een beetje regen (op het moment dat ik van Schwalbenschwanz naar AF reed) toch best een lekker weertje dacht ik, zachter dan ik verwacht had. Leuke race ook, alleen jammer van Manthey en Alzen vooral.. |
|
|||
|
|||
Ik ben ook eens gaan kijken. Het was voor mij vooral snuffelen, ik was nog nooit op de Nordschleife geweest dus het was echt zoeken naar de mooie locaties. Ik ga er zeker vaker naartoe al is het eigenlijk net te ver om op een dag te rijden.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Enkele fotos staan nu online op www.frozenspeed.com
Dan Cooke en Gary Williams, kampioen in GT3 Cup klasse ![]() Gerrit, 4WD en dankzij zijn fietsenbusiness (Idworx) fit genoeg om zelf 4u te racen ![]() ![]() Get the tape out I am coming in ![]() ![]() Nieuw machien van Lambrecht ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb het ondervonden dat er vrijdag iets vrij ernstig gebeurd was op Bergwerk met een 6-tal auto's. Stevige crash weeral.
Spijtig dat de Manthey ook uitgevallen is ![]() ![]() Ik heb ook nog enkele foto's van zowel vrijdag als zaterdag. Wat de foto van de Z4 betreft, heb er nog enkele andere ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het Schubert-motorsport team bruist van het talent; Claudia Hurtgen, Johannes en Joachim Stuck !!! En je ziet het duidelijk wanneer er een schubert passeert, het gaat echt vooruit ![]() |
|
||||
|
||||
Heel mooie """basic""" panning shots.
Eifel herfstdecor leent zich daar echt wel voor hee. |
|
||||
|
||||
ik durf echt mijn foto's niet meer posten nu
![]() |
|
||||
|
||||
Nie zwanzen en meehelpen meer Paddockers naar Duitsland te krijgen
![]() Ik heb op de paddock nog nooit een denigrerende opmerking over iemand zijn fotos gelezen en ik denk ook niet dat die er vlug zal komen. |
|
||||
|
||||
Ik wil al lang eens naar de ring gaan om foto's te pakken. Als er eens iemand is met wie ik kan meerijden, dat zou geweldig zijn.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
mooie foto's !
hmm de schall astra v8 weer 2de.. ik hoop toch dat ze eens kunnen winnen in 2007 wat is eigelijk van de astra van kissling ?? die was toch niet ook bij dat ongeval met die 6 wagens betrokken hoop ik.. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|