![]() |
|
|
||||
|
||||
Rijdt de Lambo nu effectief aan de leiding?
Want op de live timing is er nu nog altijd een kwartier te gaan.. |
|
||||
|
||||
Ja Lambo aan de leiding en het lijkt in de pocket
|
|||
|
|||
Over 2 minuten is de wedstrijd gedaan. Misschien dat de mannen met beeld ons meer kunnen vertellen? De live-timing laat het altijd op de goede momenten afweten - start & finish
![]() |
|
|||
|
|||
Ongeloofelijk, Lamborghini wint met Bouchut/Mucke
![]() PSI tweede, PK derde, Davies vierde, Carsport Holland vijfde. Collard wint meteen GT2 met de 997 RSR
|
||||
|
||||
Voila, Lamborghini gewonnen!!!!!!!!!!!!!
Twee Corvettes op 2 en 3 ![]() |
|
||||
|
||||
In GT2 Porsche op kop! toch wel verrasend te noemen
|
||||
|
||||
En Maserati druipt een beetje af.
Spijtig voor hen krijgen ze geen punten voor een pole. |
|
||||
|
||||
lamborghini gewonnen ???
![]() hoe komt dat ?? regen ?? psi 2de en pk carsport 3de en 5de.. ![]() ![]() el denk ik wel dat ze meer op de overwinning rekende en in gt2 een porsche wat wint ![]() |
|
|||
|
|||
Niks regen, gewoon heel mooie strategie en mooi ingespeeld op de safety car. Gewoon op pure race-omstandigheden.
|
|||
|
|||
Toch een mooi resultaat voor Kumpen/Longin !!!
|
|
|||
|
|||
mooi voor de lambo
had toch gehoopt voor longin/kumpen maarja |
|
||||
|
||||
Goed resultaat van de Lambo. Maar aangezien ik meer een Porsche-supporter ben, ben ik nog 10x blijer met het resultaat van de Porsche 997 RSR in GT2. Aston Martin blijft mij spijtiggenoeg ontgoochelen
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Echt gaaf dat de Lambo nu eindelijks gewonnen heeft. Volgens mij durfde niemand dat gister te voorspellen. Maar alles zit ook echt zeer dicht bij elkaar. ik geloof 15 sec tussen de eeste en zevende plaats. Nu ook eindelijks weer een Porsche ovrwinning en dit is geloof ik de eerste GT2 overwinning voor de 997.
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar was op de Vertigo het alarm dat aangeeft of de wagen bijna zonder bezine zit defect en zijn ze zonder benzine gevallen. Origineel was de 2de stop 2 ronden later voorzien...pech brute pech
|
|||
|
|||
Kijk ik vanochtend even op fiagt.com voor de uitslag....Lamborghini gewonnnen
![]() ![]() ![]() ![]() Kox/Menten op 2 ronden achterstand vanwege dat uitstapje in de grindbak? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|