![]() |
|
|
|||
|
|||
Het is dan ook nog maar de tweede keer dat die ergens echt meerijdt (Spa niet meegeteld)
![]()
|
||||
|
||||
Wow dat is nog eens een mooi resultaat, nooit verwacht dat zij zouden winnen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Wel een knappe strategie van All-Inkl.com/Reiter op de #7 auto! |
|
||||
|
||||
Quote:
Mvg, Dries DS |
|
||||
|
||||
Haha, nog een overwinning voor Ferrari
![]() |
|
||||
|
||||
bij de teams staan pk carsport en carsport holland apart.. das niet slim hé.. met 2 maak je volgens mi meer kans om de titel bij de teams..
of is dit misschien een fout op de fia gt site ?? ik ben wel eens benieuwd of de lambo het goed zal blijven doen.. want ik denk dt ze het nog moeilijk gaan krijgen met de corvettes, a-m's en maserati's.. en met deze zege zulle ze waarschijnlijk ook nog heel wat gewicht mee krijgen |
|
|||
|
|||
Het zijn inderdaad 2 aparte teams en ze maken waarschijnlijk geen aanspraak op de teamtitel...
|
|
||||
|
||||
Al met al lijkt het een heel spannend seizoen te gaan worden, waarbij het verrekte lastig gaat worden om te voorspellen wie er aan het eind het beste gaat zijn.
|
|
||||
|
||||
Als ik de foto's op FIAGT.com bekijk zie ik dat Bouchut en Mucke niet met de nieuwe bodyparts op de Lambo rijden (wel achtervleugel, maar niet de sideskirts en voorspoiler). Zitten die alleen op de Kox/Menten wagen? Of daar ook niet op? Bleken de oude bodyparts beter te zijn?
|
|
|||
|
|||
Beide wagens hadden hetzelfde aero-pakket in China, lijkt mij. Heb net even de foto van FIAGT.com vergeleken met die van Project Le Mans (1e vrije training).
De nieuwe bodyparts waren voor low-downforce circuits. |
|
||||
|
||||
Wow, wat verrassend, Lambo die wint. Het ziet ernaar uit dat het een leuk seizoen zal worden. Ik vind de Astons jammer genoeg ook wat tegenvallen...tijdens de wintertesten waren ze steeds bovenaan terug te vinden, dus zouden ze nu toch beter moeten kunnen presteren.
Ik mis ook de Phoenix Aston... Mooie 2de en 3de plaats voor PSI en PK trouwens. Hopelijk blijft de pech bij PK achterwege dit seizoen zodat ze eens aanspraak kunnen maken op de titel. |
|
||||
|
||||
Michael Bartels wordt zo te zien ook uitgesloten...
(fiagt.com) |
|
||||
|
||||
Michael Bartels heeft minder lang dan de verplichte 35' rondgereden en wordt daarom uitgesloten; het team kan wel nog in beroep gaan.
Daarjust de '5 minuten' samenvatting gezien op RTBF... Schandalig dat ze 5 minuten zeggen en dat het er dan maar eentje wordt. ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi die winst voor Lambo! Wie had dat na de kwalificaties verwacht?
![]() En alweer knappe resultaten voor de Corvettes ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|