De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 19-05-2003, 22:55
beckers beckers is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2003
Location: bornem
Posts: 10
yaris nr 7 inderdaad te koop.

De gebeurtenissen van de laatste wedstrijd ( Spa-Belpro) waren de druppel die de emmer deden overlopen .
Het is nu het derde seizoen dat ik deelneem aan de Yariscup en heb mij steeds trachten te onthouden van enig opzettelijk contact met andere deelnemers,zoals het trouwens tot vervelens toe op elke briefing word herhaald. Maar ik ben er in de loop van de vorige seizoenen ettelijke keren afgeduwd geloof me.(Van Bellingen, Thibault, Liard enz) zonder dat er enige sportieve sanctie is genomen t.a.v. deze piloten.
Tijdens de tweede meeting in Zolder lag ik op een mooie vijfde plaats achter Frahm die ik na een slippertje van hem voorbij ga in de eerste linkse waarna hij mij een tik geeft en ik na een koprol in de zandbak terecht kom, weer zonder enige sanctie van de sportcommissie. Frahm beweert bij deze dat het mijn eigen fout was.
En dan was er de laatste race in Spa.Hier kwam ik in de start van de tiende naar de vijfde paats en kon me met Leybaert in men kielzog achter de kopgroep goed handhaven.En dan word ik er in La Source eens te meer afgeduwd en werd vervolgens zo kwaad dat ik Leybaert de volgende passage in La Source een koekje van eigen deeg verkocht Achteraf bleek dat niet Leybaert maar Jamers ons had geduwd. Dit alles was de koersdirecteur niet ontgaan en na het negeren van een stop en go en achteraf een zwarte vlag werd ik geschorst voor het weekend.
Reply With Quote
  #2  
Old 19-05-2003, 23:05
beckers beckers is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2003
Location: bornem
Posts: 10
Alles bij elkaar moet ik de koersdirecteur feliciteren voor zijn eerste kordate optreden, ook Kelly Jamers werd na een zoveelste fout eens gesanctioneerd maar voor mij is de maat vol en het budget is leeg.
Interesse in de wagen? bel mij op het nr 038892516
Leo Beckers
Reply With Quote
  #3  
Old 19-05-2003, 23:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Koersdirecties die niet durven en/of willen optreden, bang dat men is om een deelnemer weg te jagen...........

Het lakse optreden van dergelijke commissies keert zich nu tegen hen, oftewel: hoe schiet ik mezelf in de voet

maaruh, welkom op depaddock.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #4  
Old 21-05-2003, 18:51
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by beckers
Alles bij elkaar moet ik de koersdirecteur feliciteren voor zijn eerste kordate optreden, ook Kelly Jamers werd na een zoveelste fout eens gesanctioneerd maar voor mij is de maat vol en het budget is leeg.
Leo Beckers
De sanctie van Kelly was niet voor het geval in de source, waar het echt wel ging om een raceincident, Kelly kreeg zwart omdat ze in Blanchimont met 4 wielen over de witte lijn was gegaan... wel makkelijk om er één zondebok uit te pakken
Reply With Quote
  #5  
Old 21-05-2003, 20:37
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Zolder
Posts: 357
kiekeboe,
ik wil even iets rechtzetten.
Die duw kwam inderdaad van mij,
maar ik deed dit niet met opzet.
Bij uitkomen busstop gaan Leo en Philip slipstreamen aan de rechterkant van de baan richting la source,
ik hou links de ideale lijn,
op het allerlaatste moment veranderen beide terug naar de ideale lijn waardoor ik hard in de remmen moet en blokkeer.
Met als gevolg: ik zit in philip zijne bumper (om het zo uit te drukken) waardoor philip op zijn buurt doorschiet in de bumper van Leo. Ik was zelf de dupe want heb het hele veld moeten laten passeren.
Zeker niet mijn bedoeling en ik vind het super jammer dat Leo niet meer terugkomt,
en zeker dat hij mij als de schuldige aanwijst,
Leo en ik waren de beste maatjes,
in vorige races hebben we altijd fair samen kunnen rijden...
En mijn zwarte vlag die was er inderdaad voor het voorval van de blanchimont,
k ging even met 4 wieletjes over de lijn...
Bij deze ben ik ook blij dat het me ondertussen gelukt om op dit forum te geraken: DANK U FLUGELTJE!!!
Reply With Quote
  #6  
Old 21-05-2003, 20:49
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Quote:
Originally posted by Kelly Jamers
ik zit in philip zijne bumper (om het zo uit te drukken)
Nog een geluk da het nie omgekeerd was , da zou volk gelokt hebben in Francorchamps !

Laten we het maar bij houden hé
Reply With Quote
  #7  
Old 21-05-2003, 21:06
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: Hamme
Posts: 310
ja mystery dat zal het beste zijn man, anders krijg je van da raar volk op t circuit he
__________________
if you think you have everything under control, you are driving to slow
Reply With Quote
  #8  
Old 21-05-2003, 21:08
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Zolder
Posts: 357
Hé pietje!! Ook wakker??
Is het waar dat jij stopt met de clio cup?
Da doet hier namelijk de ronde...
Reply With Quote
  #9  
Old 21-05-2003, 21:18
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Quote:
Originally posted by Kelly Jamers
Hé pietje!! Ook wakker??
Is het waar dat jij stopt met de clio cup?
Da doet hier namelijk de ronde...
Tiens, da nieuws gaat rap rond. Al die goei pilote stoppe hier. Allez dan heb k t over pietje en ni over Kiel...
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 22-05-2003, 06:06
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: Hamme
Posts: 310
Quote:
Originally posted by Kelly Jamers
Hé pietje!! Ook wakker??
Is het waar dat jij stopt met de clio cup?
Da doet hier namelijk de ronde...

Ja geruchten verspreiden zich snel blijkbaar, ik kan dat hierbij bevestigen, ik kap ermee ik heb er genoeg van... Ik zal het u wel ne keer uitleggen maar ik denk dat ge wel weet waarover ik spreek....



groetjes
__________________
if you think you have everything under control, you are driving to slow
Reply With Quote
  #11  
Old 22-05-2003, 06:07
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: Hamme
Posts: 310
Quote:
Originally posted by ICEMAN
Tiens, da nieuws gaat rap rond. Al die goei pilote stoppe hier. Allez dan heb k t over pietje en ni over Kiel...
Kiel.... frustica
__________________
if you think you have everything under control, you are driving to slow
Reply With Quote
  #12  
Old 22-05-2003, 07:23
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Wist al eventjes dat Piet Konijn ging stoppen maar wou het liever van hem zelf horen. Het volgende nieuws kwam me deze nacht aan de oren, maar wat is er van waar....

Renault zou zich terugtrekken uit de cupraces op europees niveau. Dit zou dus het allerlaatste seizoen zijn dat Renault zich inzet om de Clio Cup te promoten.
Eigenlijk geloof ik er geen sikkepit van maar het zou momenteel hun imago schenden.

We zien wel wat er van komt
Reply With Quote
  #13  
Old 22-05-2003, 11:30
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Zolder
Posts: 357
Quote:
Originally posted by Piet Konijn
Ja geruchten verspreiden zich snel blijkbaar, ik kan dat hierbij bevestigen, ik kap ermee ik heb er genoeg van... Ik zal het u wel ne keer uitleggen maar ik denk dat ge wel weet waarover ik spreek....



groetjes

Inderdaad, daar ik met mijne neus altijd vlak bij de clio cup zit weet ik waar ge over spreekt.
T feit is dat iedereen klaagt maar er blijkbaar weinigen zijn die actie ondernemen.
Toch denk ik dat het stoppen van een individu niet de oplossing is, als de piloten samen actie ondernemen daarentegen...
Reply With Quote
  #14  
Old 22-05-2003, 13:30
speedkicks speedkicks is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2002
Location: Bornem
Posts: 140
Quote:
Originally posted by Driesco
Renault zou zich terugtrekken uit de cupraces op europees niveau. Dit zou dus het allerlaatste seizoen zijn dat Renault zich inzet om de Clio Cup te promoten.
Eigenlijk geloof ik er geen sikkepit van maar het zou momenteel hun imago schenden.

We zien wel wat er van komt
Is hier vorig jaar is niet gezegd dat Renault vanaf 2004 een nieuwe cup formule zou starten namelijk met de nieuwe megane.
Ik dacht mij nog zo iets vaag te herinneren.
Reply With Quote
  #15  
Old 22-05-2003, 14:35
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Quote:
Originally posted by Piet Konijn
Kiel.... frustica
K wou zoiet al ni zegge. En pietje: blijve geve hé! Laat ze ma e p*epke ruiken in de BELCAR tijdens de EURO RACE!

__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.