|
|
View Poll Results: Wie wint de autosportquiz 2003? | |||
Andy | 6 | 23.08% | |
HHugo (winnaar 2002) | 6 | 23.08% | |
Guy | 3 | 11.54% | |
Fleabite | 4 | 15.38% | |
Huudo | 1 | 3.85% | |
Mario | 1 | 3.85% | |
Jan | 1 | 3.85% | |
Lambo | 1 | 3.85% | |
Schumivill | 1 | 3.85% | |
Joost | 1 | 3.85% | |
Johan | 1 | 3.85% | |
Voters: 26. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Wie gaat de autosportquiz 2003 winnen?
Even een poll tussendoor om te zien hoe de "odds" liggen op het moment. Altijd leuk om achteraf nog eens terug te bekijken als de echte resultaten gekend zijn
Hoe de verhoudingen op dit moment liggen (grafiek) kan je hier nog eens rustig bekijken... Ik heb enkel de 10 hoogst gerangschikte van de 20 deelnemers kunnen selecteren, niet omdat ik de anderen geen kans meer geef, maar omdat het maximum aantal keuzes voor een poll nu eenmaal op 10 vastligt... Last edited by Sennake; 23-04-2003 at 07:29. |
|
||||
|
||||
Ik niet denk ik. Ben niet gedisciplineerd genoeg (zie ook de vorige editie, waar ik enkele vragen gewoon heb laten schieten wegens geen zin meer).
Als ik het niet weet, begin ik pas te zoeken op de ochtend van de GP...
|
||||
|
||||
Ik heb op Jan gegokt.
Zijn hier extra punten mee te verdienen? Jan, laat me dan niet in de steek he, dat ik tenminste één kwisvraag juist heb :-) |
|
||||
|
||||
Je doet het toch niet slecht Johan, en zolang je achter mij staat in de uitslag ben ik een tevreden mens
Voornaamste challenge op dit ogenblik is, waar en hoe kan ik Mario inhalen? jan |
|
||||
|
||||
Je moet lezen wat hij schrijft en dus trachten hem te demotiveren he :-)
Ik zal ondertussen proberen je tevredenheid te doen minderen, maar ik vrees dat het niet aan deze vragen (9 en 10) zal liggen :-) |
|
||||
|
||||
Ik ga voor de eerste plaats
Voor de rest, tga spannend worre, kga binne enkele weken antwoorde
|
||||
|
||||
Ik zie Fleabite als een grote concurrent. Hij weet meer dan ik (ik moet alles opzoeken), en als hij iets niet weet heeft hij het in een-twee-drie opgezocht (zeer frustrerend als je het zelf niet snel vindt). Minpunt is dat hij snel iets beu is, dus daar hoop ik op
Ik stem op Fleabite |
|
||||
|
||||
Ik heb op HHugo gestemd, maar voor mij mag iedereen winnen
|
|
||||
|
||||
Ik gok op HHUgo. Hij heeft vorig jaar gewonnen, en de competitie was toen al heel sterk, en de vragen niet van de poes.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook maar op hhugo gestemd want hij heeft als winnaar van vorig jaar blijkbaar veel kennis van zake, terwijl ikzelf eigenlijk maar heel weinig van autosport ken en met wat geluk mee op kop sta
|
||||
|
||||
ik stem op raceboy
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben niet zo'n krak in zulke dingen, ik heb wel enorm veel respect voor de mensen die hieraan meedoen. Knappe koppen zunne |
|
||||
|
||||
Volgens mij staat de uiteindelijke winnaar er niet tussen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik steun Wouter (Fleabite) omdat die ook aan de VRL meedoet.
Jan. =---
|