|
|
||||
|
||||
De Paddock Online Quiz 2005 : wat kan ik winnen?
Ook dit jaar heeft onze "huis-kunstenaar" Carlos Ghys voor een prachtige gesigneerde en gelimiteerde lithografie aan De Paddock geschonken, om als eerste prijs van onze Online Quiz te dienen.
Langs deze weg wensen we alvast Carlos te bedanken voor dit mooie gebaar. De winnaar van de Online Quiz 2005 wordt de trotse eigenaar van deze reproductie : |
|
||||
|
||||
Zeg plezante,
Den deze heb ik al ! Allez, laat de anderen dan maar winnen ! |
|
||||
|
||||
Het staat de eventuele winnaar natuurlijk altijd vrij om voor de 2e prijs te kiezen...
De 2e en 3e prijs zullen in de loop van het jaar ook aangekondigd worden, dus ik zou zeggen : gooi de handdoek nog niet |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Guy, ge zijt niet alleen !
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik zal hem wel nemen, geen probleem hoor. |
|
||||
|
||||
Quote:
We moeten dan wel opletten dat Pompierke niet in de slipstream meevoorbijglipt |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is niet nodig, ben ne brave mens hoor alleen wa veel lawaai bij, maar dat kunnen andere jullie wel bevestigen, daar twijfel ik niet aan. |
|
||||
|
||||
Quote:
't Is zo stilaan het moment om hierover meer klaarheid te scheppen, vinden jullie niet? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo Jan, heb jij je prijs van verleden jaar al gekregen ? PS: zal nog heel wat geluk nodig hebben om terug op het podium te geraken...... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor die Villeneuve heb ik dan weer niet zo'n ambitie, maar ja, dat is kwestie van smaak hé. En zoals we al langer weten, Pompierke is daar wel in geïnteresseerd. Ik zie mijn eventuele winstkansen trouwens stevig slinken, laat ons zeggen dat ik er geen "goed oog" in heb, om bij de problematiek van vraag 39 te blijven. |
|
||||
|
||||
Jan joeng,
ik heb ze ook nog niet allemaal, wie weet wint er wel iemand anders dit jaar want er zit er éne op ons hielen en ik zou die zijn gezicht wel eens willen zien |
|
||||
|
||||
Ik heb hem gewonnen!!!!!!
Maar eigenlijk is het toch een beetje ironisch. Ik heb de dood van Gilles villeneuve van zeer kortbij meegemaakt, stond juist de hoek om op de volgende post toen het gebeurde, ik was als 4de of 5de bk erbij, zie zijn lichaam daar nog steeds liggen. En nu mag ik zo'n prachtige litho van hem ontvangen. Het zal een toch speciale plaats krijgen in mijn huis. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|