|
|
||||
|
||||
Oplossingen vraag 25 en 26
Hier zijn de oplossingen van vraag 25 en 26 : Vraag 25 :
Tip : Terwijl zijn co royaal lotto aan het spelen is, werkt deze piloot zijn frustratie uit op zijn wagen!! Oplossing : “co royaal lotto” is een anagram van Toyota Corolla. Mannekes, ik weet dat ik in herhaling val, maar controleer aub toch je antwoorden op typfouten vooraleer je ze opstuurt… Ook deze keer weer moeten we streng zijn en “Toyota Corrolla WRC” als foutief aanrekenen…Overigens was “Toyota Corolla” in dit geval ook niet voldoende als antwoord. Het gaat wel degelijk over een WRC. /mod : Na rijp beraad keuren we "Toyota Corolla" ook goed naar analogie met "Toyota Celica" van vraag 23. Iets anders wat we vaststelden was dat Sainz blijkbaar ook in de Safari Rally tegen zijn deur staan sjotten heeft? In elk geval hadden minstens 2 deelnemers het zo gezien. Het is goed mogelijk dat dat daar ook gebeurd is (weet iemand hier meer over?) maar deze foto kwam toch echt wel vanuit de RAC… Vraag 26 :
Tip : “Alcohol? Neen, geef me Cola, carnaval is pas binnen een half jaar!” sprak de piloot die nuchter wou blijven… Oplossing : “me Cola carnaval” is een anagram van Amon - Vaccarella. Vaccarella met 2 c's en 2 l'en!! Overigens hadden beide heren nagenoeg identieke helmdesigns, reden waarom we niet durven vragen welke piloot aan het stuur zit op de foto. Het is echt niet uit te maken. Ook de typebenaming van de Ferrari was weer een twijfelgeval. De wagen werd geboren als 330 P3, maar werd in 1966 omgebouwd naar 330 P3/4 (hoewel volgens de fabriek officieel 412 P genoemd). We hebben dan ook zowel P3, P3/4 als P4 goedgerekend. Dat zal ons leren vragen te stellen over Ferrari typebenamingen… Dit levert dus de volgende tussenstand op :
In elk geval proficiat aan alle deelnemers, en op naar vraag 27 en 28! Je kan de tussenstand overigens HIER nog eens op je gemak bekijken. En laat de straffe verhalen en nabeschouwingen nu maar komen Last edited by Sennake; 02-08-2005 at 11:52. |
|
||||
|
||||
Volgens mij heb je gemist bij de antwoorden van vraag 26. Nog in vakantiestemming?
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de tip. Nu zou het in orde moeten zijn... |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mmm, je hebt een punt. Ik zal er eens een nachtje over slapen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is het Luis Moya die hier tegen zijn (eigen) deur trapt. |
|
||||
|
||||
de vraag is ook niet wie sjot er tegen de deur
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
mijn h bij tecno kan dan misschien ook over het hoofd gezien worden, de h staat net boven mijn n waarschijnlijk alle 2 ingedrukt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote: