|
|
||||
|
||||
Opel Ascona 400 - Gass - 1/24 Haspengouw 1982
Na 7,5 maand zijn hier de eindpics van deze ascona 400. Het is zowat de eerste keer dat ik trots ben op mezelf na een build. Soit, er zitten hier en daar nog kleine foutjes in maar het is het beste niveau dat ik tot nu toe bereikt heb, de pics :
|
||||
|
||||
En nog een paar omdat ik hem zo mooi vind :
|
|||
|
|||
Wow, die is knap!
Alleen jammer dat de achterlichten decals zijn, maar daar kan jij uiteraard nix aan doen. Maar ik blijf erbij: héél erg mooie built Philip!!!
|
||||
|
||||
Zeer mooi eindresultaat!
|
||||
|
||||
Die is inderdaad heel erg mooi. Die achterlichten ah ja... Vind het niet erg storend. Maar een hele mooie hoor Doc ! Petje af...
|
||||
|
||||
JA man, die is knap geworden zulle. Chapeau.
Lesley |
|
||||
|
||||
Je mag terecht trots op jezelf zijn, want dit is toch wel een pronkstuk dat je hier gebouwd hebt.
Jammer van die achterlichten, maar niks aan te doen.
|
||||
|
||||
een klein auto'ke maar wa een beest van een build
echt mooi gedaan
|
||||
|
||||
Ja maatje,
Heel af en toe gebeurt het wel eens dat een modelbouwer zichzelfs overschreid en dan een bom van een resultaat neerzet als gevolg. Wel makker, dit is er zo eentje, zijt daar maar zeker van. Ge kunt terrecht trots zijn op het model, dat er na een boeiende build (ook voor ons om te volgen) er meer dan goed is uitgekomen. Geduld en de nodige tijd hebben hier zeker geloond. En daar komt dan nog eens bij dat het een zeldzaam model is, en wellicht ook zal blijven. CHAPEAU!!! Enfin, rest er mij nog enkel dit: Grts, Guido
|
||||
|
||||
Prachtig resultaat! Ik doe mijn klak af (als ik er een zou ophebben)
|
|
|||
|
|||
knap werk, mooi resultaat
|
|
||||
|
||||
Bedankt allemaal voor de positieve commentaren. Ik ga nu effe relaxen met een paar andere builds en dan komt de volgende resin eraan. Dewelke? Dat weet ik zelf nog niet. We zien wel.
|
||||
|
||||
Mooi resultaat.
|
||||
|
||||
Quote:
Kadetje, kadetje ,kadetje
|
||||
|
||||
Is een mogelijkheid, of anders, ne Loix misschien?
|