|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 17 september 2010
Dag iedereen!
Met nog zo'n 12 dagen te gaan, wil ik toch de thread aangaande de volgende modelbouw bijeenkomst al opstarten. Datum: 17 september 2010 Locatie: De Kluis, Bolderberg Starttijd: 20.00 Nismo zal tijdens deze meeting de honeurs waarnemen aangezien noch ikzelf, Sennake of Dominique er bij kunnen zijn. Wat ik wel kan meegeven is dat de display cases klaar zijn. Ze zullen dus verdeeld worden tijdens de meeting van oktober. Voor het overige laat ik het programma van de avond over aan Nismo om verder in te vullen. Amuseer jullie!! |
|
||||
|
||||
Zou er iemand van West-Oost-Vlaanderen mijn audi van scale prodution kunnen meenemen? Kan er zelf niet bij zijn (eigenlijk nooit)
Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
Quote:
Allé alle gekheid op een stokske, ik zal er zijn. Dus mannen, laat maar horen wie komt, we zullen er ne plezante avond van maken. Tips en ideeën zijn welkom.
|
||||
|
||||
Ik kan dit doen. Ik zal immers aanwezig zijn. En zou ook graag die van mij meenemen, alsook de decals via Doc. Indien jullie aanwezig zijn natuurlijk, anders no hard feelings hoor
|
||||
|
||||
Hij maatje, leuk te horen dat je nog eens naar Limburg afzakt. Uiteraard breng ik je je decals mee. Ow ja, ik ben er dus ook heren.
|
||||
|
||||
Allé, het volk begint te komen, we zijn al met 3.
-Nismo -Loeten -Doc Guido, ik (en ook anderen) zit met een vraag: Na goede het nieuws over de display cases, is er dan ook nieuws over de kledij?
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 08-09-2010 at 15:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Count me in.
|
||||
|
||||
+1 = 5
En ik neem 2 Audi's mee
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
-Nismo -Loeten -Doc -Loixrallyfan -TvD -2 Audi's
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Dit begint inderdaad te lang aan te slepen. Ik heb er geen probleem mee om een tijdje te wachten op een bestelling maar dit sleept al bijna een jaar aan.
|
||||
|
||||
Ik heb de vraag ivm de clubkledij opnieuw gesteld in het daarvoor voorziene topic, zodat we deze thread kunnen vrijhouden voor nieuws over aanstaande meeting.
De thread van de clubkledij vindt men HIER
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 08-09-2010 at 22:41. |
|
|||
|
|||
Mogelijks kom ook ik af.
Ten vroegste 21.00u. Grtz, G |
|
||||
|
||||
Ik kom ook
|