|
|
||||
|
||||
De Paddock Modelbouw goes : On The Road - Jabbeke - 14 & 15 maart 2015
Deze staat als 2de beurs op het programma en zijn natuurlijk, zoals vorige jaren met onze clubstand aanwezig. On The Road Vlamingveld 40(nieuwe sporthal) 8490 Jabbeke Voorlopige deelnemerslijst - eyckles - Nismo - TvD - Sennake - Fred65 - Rocknrolla Als er nog mensen willen meedoen, al of niet met modellen of een bezoekje brengen, wees welkom en laat iets weten. Wel laten weten of je 1 dag of beide dagen aanwezig bent. Ook zijn er dit jaar weer maaltijden beschikbaar. Dit jaar staat er dit op het menu: - Zaterdag: Varkenslapje, erwten en wortelen, aardappelen 8,25€/persoon - Zondag: kalkoenstoofpotje met aardappelen 8,25€/persoon Wel laten weten tegen eind januari, zodat ik de papieren in orde kan maken en versturen Tot volgende keer
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 05-03-2015 at 13:10. |
|
||||
|
||||
Ik neem ook deel, al denk ik dat ik de zaterdag maar een halve dag kan komen.
|
|
||||
|
||||
2 dagen voor mij, zonder maaltijden.
Op zondag zal ik wat later zijn, zoals elk jaar
|
||||
|
||||
Ik ga de topic nog eens even bovenhalen, want we moeten tegen begin februari ingeschreven zijn. Dus wie wenst deel te nemen aan Jabbeke gelieve hier een seintje te geven. Alvast bedankt.
|
|||
|
|||
Hallo
Ik zou de zaterdag en de zondag afkomen. Ik blijf niet om te eten. ik zou een model of 7 en 1 WIP meebrengen
|
||||
|
||||
We gaan deze weer onder de aandacht brengen.
Laat even weten als jullie willen meedoen, ook als jullie modellen willen meebrengen. Laat ook even weten wanneer jullie willen komen, zat, zon of het hele weekend.
|
||||
|
||||
Heel het weekend zat. Of is dat erover?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Jo de mannen,
Daar we met de club van Leuven dit jaar een expo organiseren en Jabbeke de uitgelezen kans is om promo te voeren, zal ik voor één keer deelnemen met Leuven. Neemt niet weg dat ik zeker een aantal modellen wil plaatsen op onze Paddocktafel. Dus als dat mogelijk is, kan dat voor zaterdag en zondag voor een 5-tal modellen? En euh Guy, het hele weekend zat, da's niet erover, maar ge kunt er wel serieus van onderdoor zakken. Grts, Guido.
|
||||
|
||||
Geen probleem
|
||||
|
||||
Heb vandaag bericht gekregen. We zijn officieel ingeschreven . Ik heb wel al de vraag gekregen of we vooraf modellen gaan inschrijven in de wedstrijd.
|
||||
|
||||
Ik niet, kijk ter plekke wel.
|
||||
|
||||
Hangt er van af of ik er ene af krijg. Ik doe dat trouwens nooit vooraf inschrijven.
By the way Lesley, ge doet da goe
|
||||
|
||||
Ik ga ook een modelleke of 2 ter plekke inschrijven. Kwestie van hun kas wat te sponsoren
|
|||
|
|||
Hallo beste vrienden zal ook op zaterdag aanwezig zijn de ganse dag,eten moet er niet voorzien worden,groetjes Nelsonsr.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|