|
|
||||
|
||||
drivers line up 2010
brawn gp
Er is nog niets bevestigd over 2010, maar het zou mij verbazen moesten ze Button of Barrichello vervangen. Redbull Vettel en Webber zullen ook in 2010 met een redbull rijden. (redbull zou wel interesse hebben in een mercedes motor) ferrari Zowel Massa als raikkonen heeben een contract voor 2010. maar er is natuurlijk nog het verhaal Alonso. mclaren Hamilton heeft een contract. Kovalainen niet... Over de overige teams heb ik nog niet veel gelezen, enkel dat er een hele hoop rijders (vooral rijders zonder zitje di jaar) wel interesse hadden in de nieuwe teams.. nog een belangerijk punt is natuurlijk het wegvallen van bmw, er komen dus nog 2 rijders zonder zitje voor 2010 bij op de lijst Ik ben eens benieuwd wat de komende weken/maanden bekend gemaakt zal worden. Het belooft in ieder geval een betere stoelendans te worden dan die van vorige winter. |
|
||||
|
||||
En van Toyota en Renault is het ook nog lang niet zeker dat ze volgend jaar nog op de grid staan ...
En ik lees net dat Repsol genoemd wordt als nieuwe hoofdsponsor van Toro Rosso, en zo zou het ineens vrij zeker zijn dat Alguersuari een volledig jaar bij Toro Rosso kan rijden ... voor zover de geruchten waar zijn natuurlijk. En zien we Bruno Senna volgend jaar in de F1? Ik zit er niet meteen op te wachten, maar zelf beweert hij toch met 4 teams in gesprek te zijn. Ben benieuwd. En waarom zouden we volgend jaar Vitaly Petrov niet in de F1 zien? Geen supertalent, maar toch al bewezen dat hij best aan een stuur kan draaien. En als hij de stap naar F1 kan maken, weet ik zeker dat er wat Russische bedrijven geld in willen pompen. En een zekere Bernie zal hier ook best tevreden mee zijn lijkt me.
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 01-09-2009 at 20:13. |
|
||||
|
||||
hoe groot is de kans dat Baguette een zitje vindt in één van de nieuwe teams volgend jaar?
Last edited by marcel; 01-09-2009 at 23:38. |
|
||||
|
||||
het ziet er naar uit dat Fisichella na dit seizoen ook nog bij ferrari terecht kan als reserve rijder/test piloot/...
|
|
||||
|
||||
dus eigenlijk met pensioen gaat en niet meer zal rijden als de regels zo blijven.
|
||||
|
||||
Ik hoop zo dat ze die regels zullen aanpassen. Een zitje als testrijder zou je net moeten vooruithelpen om vaste rijder te worden bij een team, nu wordt het precies 'een fin-de-carrière-zitje' voor de uittredende F1-piloot.
|
|
||||
|
||||
Dit is wat de pers schrijft...
Ferrari: Raikkonen - Massa (Alonso als Raikkonen stopt of Massa niet klaar geraakt, anders hebben ze een probleem, verder is er ook nog het verhaal Schumacher natuurlijk...) Mercedes: Hamilton - Rosberg/Kubica/Kovalainen/Sutil(?) (Rosberg heeft ook contact met Brawn, Kubica zal wss bij Renault rijden.) Renault: Alonso/Kubica/Grosjean (Het is wachten wat Alonso doet - niets nieuws...) Toyota: Glock - Nakajima/Kubica (wss geen Trulli meer.) Brawn: Button - Barrichello (Al wordt er ook gesproken over Rosberg, Heidfeld en Senna...) Red Bull: Vettel - Webber Torro Rosso: Buemi - Alguersuari/Heidfeld Williams: Kubica/Hülkenberg/Heidfeld/Kovalainen Force India: Liuzzi - Sutil/Karthikeyan Campos: de la Rosa - Petrov Manor: ??? Villeneuve/Carroll/di Resta/di Grassi US F1: Summerton/Rossi/Wurz/Klien/Villeneuve/Loeb... bron: formule1.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
zo kunnen teams hun update's testen, en kunnen ook de testrijders/reserve rijders/jonge tallenten/... nog wat f1 ervaring opdoen. |
|
||||
|
||||
Een voorbode dat Alonso in aantocht is bij Ferrari:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Toyota lijkt me nu niet echt altijd na te denken bij hun coureurs keuzes.
Nakajima ipv Trulli ? Oke, een Japanner, altijd leuk voor een Japanse motorenbouwer, maar Trulli heeft toegegeven dat hij zelfs bereid was om een paycut te accepteren... Vervolgens enkele luxeproblemen bij Ferrari. Massa en Raikkonen is geen slecht duo maar vooral op Raikkonen zit de laatste tijd wat sleet, ik zie die eerder naar Rally lonken met de F1-deur op een achterkiertje. Santander naar Ferrari ? Voorwaarde van de deal -> Alonso naar Ferrari ! Lijkt me meer dan duidelijk. Alonso trekt in 2010 het voortouw en Massa mag wat recupereren en bijkomen van meer dan een half jaar afwezigheid.
|
||||
|
||||
Quote:
en een paycut voor Trulli kan misschien nog altijd duurder uit komen dan het loon dat Nakajima waard is.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vraag me wel af hoe het zal gaan werken tussen Massa en Alonso, een herhaling van het Hamilton-Alonso verhaal lijkt me zeker niet uitgesloten ! Misschien kunnen ze, in het geval dat Alonso voor ferrari rijdt, Fissichella als 2de rijder inzetten. Die heeft al ervaring om 2de viool te spelen voor Alonso ps : msschien is 4 ferrari's nog niet zo een slechte optie Quote:
Last edited by smiley; 11-09-2009 at 09:26. |
|
||||
|
||||
En nu gaan er geruchten dat Raikkonen al voorcontract heeft getekend bij McLaren!
|
||||
|
||||
Quote:
Althans als we Het Nieuwsblad van vandaag mogen geloven. Hij zou een concrete aanbieding van Manor op zak hebben, alleen moet hij er heel wat centen voor meenemen. Hoeveel is niet bekend, er zijn er die 15 miljoen euro denken, ook die "slechts" over 5 à 6 miljoen spreken. Laten we hopen he, dat we nog eens een Belg in de F1 hebben!
|
|||
|
|||
Hij zegt zelf in HBVL dat het gaat over 10 miljoen €. Hij spreekt zich daar wel niet uit over welk team het gaat.
Vader zou een groot deel in het zakje doen en de rest zou moeten komen van privé-investeerders... C U |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|