|
|
||||
|
||||
First Motorsport Porsche 24u Zolder 2004
Na een jaartje dagelijks en vol bewondering de vele juweeltjes opdeze thread bekeken te hebben (al dan niet met waterige tanden ) vonden we dat het tijd werd ons steentje bij te dragen
Hierbij de First Motorsport Porsche 24u Zolder 2004: [IMG][/IMG] De AD Sport Porsches van Wauters/Wauters en Menten/Verbergt en de Thiers/Thiers Porsche volgen nog........ Groetjes Boetzie en Guy
Racing is life, anything that happens before or after is just waitin'. "Great Things are done when Men and Mountain meet" Last edited by Boetzie; 01-11-2004 at 19:34. |
|
|||
|
|||
Mooi gemaakt. Komt deze Porsche zo uit een bouwdoos?
Mvg |
|
||||
|
||||
Neen toch niet,
Je neemt een basis van Ixo of Minichamps, schildert alles in het wit en de decals zijn apart te verkrijgen ! Last edited by Guy; 15-11-2004 at 18:06. |
|
||||
|
||||
Mooi resultaat,
Worden er nog andere modellen gebouwd en wat is de eventuele prijs van een decalset. Groeten BELCARMAN. |
|
||||
|
||||
Mijn aandacht werd meteen getrokken naar die Porsche motor op de achtergrond.
Kan je daar eens wat meer over vertellen / laten zien ? |
|
||||
|
||||
Jammer genoeg moet ik je teleurstellen AC Cobra,
was het maar een Porsche motor Het is een Weber 40 DC Carburator. Ik zal deze week nog een foto online plaatsen als je wil @Belcarman: De decals zijn momenteel in prototypestadium Volg www.dakar.in.be voor meer info, beschikbaarheid en prijs. Groetjes
|
|||
|
|||
@ Guy; Ben jij Francois?
Ik heb eens je contact gegevens van Wart Sluys gekregen om je te contacteren IVM met custom schaalmodellen maar blijkbaar was die mail adres niet geldig. Ik heb je WS Lettering Yaris zien staan in mijn garage (De Laat) en was zeeeeeeer onder de indruk. Miljaar maat, prachtig werk. Zeg, kunnen custom decals bij jou gemaakt worden? |
|
||||
|
||||
@ Claeys
Guy is Guy DEVREKER Boetzie is mijn zoon. Wij bouwen en transformeren miniatuurmodellen. Die decals komen inderdaad van François. Terug te vinden op www.dakar.in.be Daar kan je binnenkort hetnodige aankopen ! Ik post deze week nog de foto's van de Porsches van AD Sport ! |
|
||||
|
||||
Zaterdag Kelly zien rondparaderen met haar nieuwste "model"
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
ik dacht de corvette + decalset ooit eens in Zolder geziente hebben voor 35 euro...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat er daar ook nog enkele goeie links inzitten. |
|
||||
|
||||
@ scapa
Dat model kwam dus inderdaad van mij : Moet zeggen het doet altijd deugd om tevreden vrouwelijke piloten te zien met hun miniatuurtje De foto's van de ad sport porsche's volgen... Groetjes
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Frits; 17-11-2004 at 21:29. |
|
||||
|
||||
Komen eraan Frits!
Guy legt er momenteel de laatste hand aan |