|
|
||||
|
||||
Oplossingen vraag 33 en 34
Hier zijn de oplossingen van vragen 33 en 34:
Vraag 33 :
Tip : Was deze piloot nu RAP (de initialen van de piloot) of niet ??? De originele foto zag er trouwens zo uit : Vraag 34 :
Sommige deelnemers wisten deze voetnota ook nog te melden : Officially there never was a March 731 because the cars so-named were 721Gs with the radiators moved from the sides to the front of the car. Maar iedereen kende de wagen wel onder de benaming March 731. Vandaar. Tip: Ach strand-bh (Brands Hatch), waarom hebben ze jou toch bikini gedoopt? Sommigen hadden aan "BH" genoeg om hier Brands Hatch in te zien, maar "ach strand-bh" is wel degelijk een complete anagram van Brands Hatch (en ik maar zoeken naar een anagram van die naam ) De originele foto zag er trouwens zo uit : Aan de kop verandert er niets, maar de laatste loodjes zullen denkelijk het zwaarts wegen. Ik ben echt benieuwd naar de uiteindelijke winnaar. Doe je best allemaal jongens!! In elk geval ziet de tussenstand op 2 vragen van de finish er zo uit : [list=1][*] Pompierke : 14593[*] Jan : 14500[*] Guy : 14345[*] Vanni : 13553[*] Ottooke : 13360[*] Baron : 13020[*] Manu : 12629[*] Bazzie : 11525[*] Lotuzzz : 10909[*] Marshal : 10409[*] Porsche : 9334[*] Megane : 8639[*] Jjoris : 5878[*] HHugo : 5575[*] Sledge : 4004[*] Swa : 3609[*] Lambo : 3198[*] Johan : 3192[*] Obi-Jan : 2819[*] Fleabite : 2690[*] The Interceptor : 2654[*] Superdiesel : 2502[*] A.J. : 2239[*] AlainH : 2088[*] Huudo : 1695[*] Nox : 950[*] Raceboy : 809[*] Marcel : 719[*] Lender : 219[*] Snelle Japie : 188[*] Autosport.be : 188[*] Dragonfly : 95[*] Juha : 93[*] Iceman : 69[*] Corvetteboy : 66[*] TiBo : 8[/list=1] In elk geval proficiat aan alle deelnemers, en op naar vraag 35 en 36! Je kan de tussenstand overigens HIER nog eens op je gemak bekijken. En laat de straffe verhalen en nabeschouwingen nu maar komen |
|
||||
|
||||
Sorry mensen,
maar vond deze beide vragen te gemakkelijk, ook de 2 laatste vind ik totaal niet moeilijk. Mag toch, hé, mijn tegenstanders een beetje ontmoedigen. Mag de beste winnen (liefst ik natuurlijk ) groetjes het vrang pompierke |
|
||||
|
||||
Vraag 33 was best wel moeilijk, vraag 34 had ik vrij snel gevonden.
@pompierke: er zijn nog altijd mensen die sneller kunnen karten dan jij Trouwens, vraag 35 heb ik ondertussen ook al opgelost |
|
||||
|
||||
Quote:
"Ge zijt goe bezig" en als je jezelf geen uitglijder veroorlooft in de laatste 2 vragen, wat ik betwijfel, zal een heel jaar roem en eer jou te beurt vallen. Maar eerst de laatste 2 nog. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan mezelf wel voor de kop , ik ben de malloot die hem vorige op de hoogte heeft gebracht van deze quiz. Oei, nu weten jullie waarom ik vorig jaar vierde ben geworden en dit jaar maar 10de of 11de
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Hey marshal,
niet zo gemakkelijk niet meer zonder mijn deskundige hulp (dikke nek dat ik ben ) Maar ik zeg het nogmaal, het venijn zit hem misschien in de staart. Moest ik winnen dan zullen jij en Ottooke dat nog dikwijls moeten horen, ik moet mij in een kart al laten verslaan door jullie beide dus, gun mij dit. We zien wel waar het eindigd, maar zo kort van het einde mag ik het toch niet meer uit hand geven hé. Ik ben vrij zeker van mijn laatste 2 antwoorden. nog steeds het vrank met K pompierke |
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|