|
|
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Subaru Impreza WRX Sti Gr.N - 2002 Rally NZ - Possum Bourne - Tamiya - 1/24
En hierbij de eindfoto's van weer een Subaru van Possum Bourne.
Een review van de basiskit is hier te vinden en het bouwverslag staat hier.
|
||||
|
||||
En deel 2.
En tenslotte nog even een foto van de vuile onderzijde.
|
||||
|
||||
Heel erg mooi resultaat Tim!
Toch 2 vraagjes (je kent me hé): 1) ik veronderstel dat er geen antenne op het dak van deze groep stond of moet komen? 2) als je een model langs de onderzijde laat zien, komen foutjes tot uiting die anders onzichtbaar zijn: volgens mij staan er enkele wielen omgekeerd, getuige de bandenprofielen... Kan dat nog rechtgezet worden? |
|
||||
|
||||
Quote:
Oeps... Ik zal eens goed kijken of dat zo is dan. In principe kunnen de wielen er nog gewoon af, dus het omwisselen zal geen probleem worden.
|
||||
|
||||
Zeer geslaagd model geworden Tim! De vervuilde onderkant ziet er schitterend uit !
Deze zal zeker mooi staan tussen je andere modellen.
|
||||
|
||||
Prachtig model, Tim.
De subtiel vervuilde carrosserie is hier volgens mij een pluspunt.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Heel knap. Ik vind de subtiele "vlekken" op de body knap en heel realistisch overkomen. Super !
|
||||
|
||||
Prachtig gedaan, zeer realistisch
|
|
||||
|
||||
Deze heeft mijn interesse gewekt in Mol dus daarom heb ik hem hier maar even opgezocht
En na het lezen van bouwverslag ben ik nog meer onder de indruk Fantastische bouw! |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|